:(
Niestety. Ta strona nie istnieje.
Przejdź na stronę główną
AS MEDIA Biuro Promocji i Reklamy
ul. Sądowa 14, 87-300 Brodnica
+48 56 697 62 55
+48 60 222 88 33

NIP 874 000 50 62
REGON 870430729

konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257

Kontakt

Wszelkie prawa zastrzeżone. asmedia.pl 2021
obrazek cookie Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych i prawidłowego jej funkcjonowania. Możesz zaakceptować pliki cookies lub wyłączyć je w swojej przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
', close: 'Zamknij', position: 'top', parent: jQuery('.footer-cookie'), box_class : 'cookie-container', inner_css : 'width: 960px; margin: 0px auto; padding: 10px;', auto_accept: false }); });
Troman - tworzenie gier
Logo serwisu Troman.pl
Panel Logowania

Wszystkie newsy w kategorii : Tutoriale

Pierwsza część serii przed nami wszyscy na pokład i zaczynamy podróż w kierunku cme... znaczy gotowej gry ;)
Już od jakiegoś czasu jest mówione, że przydała by się cała seria tutoriali jak zrobić grę od A do Z. W końcu ten dzień nadszedł. Stwierdziłem, że trzeba ruszyć się i to zrobić. W tym przypadku Infinity Runner w Godocie
Druga część tutoriala o gdscripcie:programowanie obiektowe, dodawanie/usuwanie scen w trakcie działania gry, przemieszczanie obiektów, zapis zmiennych do pliku
Tutorial przedstawiający składnię gdscripta
Tutorial dla Blenderowców, który umożliwi im szybką przesiadkę na Godot Game Engine. Materiał wzorowany na BlenderQuickStart.pdf - w którym znajdowały się główne czynności związane z widokiem i obiektami oraz skróty klawiszowe.
Podstawowe czynności które trzeba umieć wykonać w godocie
ogólne omówienie interfejsu godota (najważniejszych elementów)
Dowiedz się jak stworzyć ekran wczytywania i zaopatrzyć go w animacje, licznik procentowy lub mini-grę.
Dowiedz się jak przy pomocy kilku kliknięć stworzyć własne modele low poly - wszystko odbędzie się za sprawą Modifiera Decimate.
Zapoznaj się z procesem tworzenia zaawansowanego systemu LoD (Level of Detail). Dopasuj go do własnych potrzeb. Zmniejsz zużycie procesora i karty graficznej w swojej grze.
Poradnik jak za pomocą funkcji "Bake" Wykonać łatwy i prosty normal map.
Tutorial pokazujący jak sensownie i logicznie połączyć trzy najważniejsze rzeczy w naszej grze, czyli Skybox, Sun i cienie. Krótko i na temat dla początkujących.
W cz. 2 zaimportujemy teren do Blendera i nałożymy na niego własne tekstury
W cz. 1 przy pomocy L3DT SE wygenerujemy teren oraz niezbędne mapy i wyeksportujemy go do pliku OBJ.
Wykorzystanie Blendera i Gimpa do stworzenia zapętlonej animowanej tekstury - zespołu obrazów na jednej teksturze.