:(
Niestety. Ta strona nie istnieje.
Przejdź na stronę główną
AS MEDIA Biuro Promocji i Reklamy
ul. Sądowa 14, 87-300 Brodnica
+48 56 697 62 55
+48 60 222 88 33

NIP 874 000 50 62
REGON 870430729

konto Bank Handlowy w Warszawie S.A.
24 1030 0019 0109 8530 0000 7257

Kontakt

Wszelkie prawa zastrzeżone. asmedia.pl 2021
obrazek cookie Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych i prawidłowego jej funkcjonowania. Możesz zaakceptować pliki cookies lub wyłączyć je w swojej przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
', close: 'Zamknij', position: 'top', parent: jQuery('.footer-cookie'), box_class : 'cookie-container', inner_css : 'width: 960px; margin: 0px auto; padding: 10px;', auto_accept: false }); });
Troman - tworzenie gier
Logo serwisu Troman.pl
Panel Logowania

Wszystkie newsy w kategorii : Blender Game Engine

W upBGE powstaje dość ciekawy shooter, jako projekt sprawdzający możliwości samego silnika. Ciekawy, ponieważ osadzony w low-polowym świecie, a nie fotorealistycznej grafice.
Przestawiam Wam niedawno znaleziony przeze mnie demo plik fizyki samochodu. Wow!
Aj dzieje się ostatnio w świecie Blendera i jego silników gier. Straszne zawirowania wokół tego tematu, mam nadzieję, że to się uspokoi
W końcu wyszła nowa wersja silnika Armory3D w wersji 0.5. Jak twórcy zapewniają, wersja ta zawiera mnóstwo poprawek znalezionych błędów, jak nowości
Czas otrzeć łzy po BGE. Oto dostaliśmy nowy silnik gry jakim jest Armory3D z pełną integracją z Blenderem.
Chciałbym Wam przedstawić najnowszy pomysł Blender Fundation, którym jest silnik renderujący PBR(Physically Based Rendering) w czasie rzeczywistym, o nazwie kodowej - Eevee.
UPBGE jest forkiem Blender Game Engine w którym deweloperzy chcą usprawnić/dodać funkcjonalności jak i naprawić błędy.
Prezentujemy pierwszy szablon typu gry jakim jest Rolling Template - a prościej mówiąc jest to typ gry w której sterujemy kulą (piłką - gry typu Marble, Ball Game)
Znając podstawy pythona zabierzmy się za napisanie naszego pierwszego skryptu!
Oto kilka podstawowych zagadnień które trzeba znać aby rozpocząć pisanie w jakimkolwiek języku programowania.
Użytkownik BlenderArtists.org o nicku martinsh kolejny raz zadziwia mnie talentem programistycznym oraz tworzeniem nowych efektów dla BGE. Tym razem prezentuje realtime cubemapping oraz lens flare.
Na pewno spotkaliście się z pytaniami oraz problemami dotyczącymi cząsteczek w BGE. Z pomocą przychodzi nam ciekawy addon o nazwie - easyEmit - generator cząstek w BGE.
Actuatory to trzecia grupa najważniejszych kostek logiki jakie mamy dostępne w oknie Logic Editor. dzięki nim obiekty nasze ożywają i wykonują różnorakie akcje. Poniżej przedstawiam artykuł o actuatorach ich typach.
Blender Fundation wydała kolejną wersję Blendera opatrzoną numerkiem 2.64. Tym razem zmiany skupiły się bardziej na narzędziach dla filmowców, niż artystów tworzących modele 3D. Ale i BGE doczekało się kilku zmian ;)
Sensory są najważniejszą częścią kostek logiki. To one wykrywają zdarzenia, uruchamiają controllery a te zaś Actuatory. W tym artykule postaram się objaśnić co to są sensory oraz pokrótce wyjaśnię ich każdy typ.