Panel Logowania

Wyszukane artykuły :

W tym tutorialu zaczniemy przygodę, stawiając pierwsze kroki w silniku Armory3D. Pobierzemy, uruchomimy pierwszy projekt, dodamy nody logiki
Zaczynamy z pierwszym tutorialem z serii "Użytkownik BGE w Godot". Czyli pierwsze spotkanie Blenderowca w innym silniku. Ma on na celu zmniejszenie zderzenia z rzeczywistością dla użytkowników, którzy całe życie pracowali w Blender Game Engine.
Godot wprowadza wiele usprawnień względem BGE. Jest wydajniejszym, bardziej zaawansowanym, a przede wszystkim "innym" silnikiem do tworzenia gier.
Prezentujemy pierwszy szablon typu gry jakim jest Rolling Template - a prościej mówiąc jest to typ gry w której sterujemy kulą (piłką - gry typu Marble, Ball Game)
Dowiedz się jak stworzyć ekran wczytywania i zaopatrzyć go w animacje, licznik procentowy lub mini-grę.
Tutorial pokazujący jak sensownie i logicznie połączyć trzy najważniejsze rzeczy w naszej grze, czyli Skybox, Sun i cienie. Krótko i na temat dla początkujących.
Znając podstawy pythona zabierzmy się za napisanie naszego pierwszego skryptu!
Actuatory to trzecia grupa najważniejszych kostek logiki jakie mamy dostępne w oknie Logic Editor. dzięki nim obiekty nasze ożywają i wykonują różnorakie akcje. Poniżej przedstawiam artykuł o actuatorach ich typach.
Podstawy python'a w bge. Co, jak, gdzie i dlaczego używać skryptów zamiast kostek logiki.
Prosty tutorial przedstawiający jak zrobić animacje kości dla BGE.
Sensory są najważniejszą częścią kostek logiki. To one wykrywają zdarzenia, uruchamiają controllery a te zaś Actuatory. W tym artykule postaram się objaśnić co to są sensory oraz pokrótce wyjaśnię ich każdy typ.
Wyjaśniam tu dość istotne, kwestie może nie dotyczące bezpośrednio BGE, ale bez nich projektowanie może być utrudnione. Ta wiedza na pewno przyda się początkującym użytkownikom.
W tym materiale chce pokazać, jakie ustawienia interfejsu blendera, są nam najbardziej potrzebne w procesie tworzenia gry oraz jak je zapisać, aby nie ustawiać ich od początku;)
Tutorial mam za zadanie wprowadzić początkującego w interfejs Blendera oraz pokazać obszar roboczy jeśli chodzi o tworzenie gier.
Artykuł o silniku gry jakim jest Blender Game Engine. Jego wady, zalety oraz możliwości. Czyli o tym o czym jest nasz Serwis - Troman.pl