Troman - tworzenie gier
Logo serwisu Troman.pl
Panel Logowania

Wyszukane artykuły :

Wielu z nas lubi perełki internetowe. Należę do grona tych osób i dlatego dzisiaj pokażę Wam coś, co nigdy nie powinno trafić ani do moich, ani Waszych oczu.
Po roku pracy, programiści i współpracownicy Godota wydali kolejną wersję Godota - Godot v3.1. Wydanie to wprowadza wiele ulepszeń w zakresie użytkowania oraz wiele ważnych funkcji.
Przestawiam Wam niedawno znaleziony przeze mnie demo plik fizyki samochodu. Wow!
Witamy na pierwszym TTG, czyli Turnieju Twórców Gier na portalu Troman.
Aj dzieje się ostatnio w świecie Blendera i jego silników gier. Straszne zawirowania wokół tego tematu, mam nadzieję, że to się uspokoi
W końcu wyszła nowa wersja silnika Armory3D w wersji 0.5. Jak twórcy zapewniają, wersja ta zawiera mnóstwo poprawek znalezionych błędów, jak nowości
Czas otrzeć łzy po BGE. Oto dostaliśmy nowy silnik gry jakim jest Armory3D z pełną integracją z Blenderem.
Zaczynamy z pierwszym tutorialem z serii "Użytkownik BGE w Godot". Czyli pierwsze spotkanie Blenderowca w innym silniku. Ma on na celu zmniejszenie zderzenia z rzeczywistością dla użytkowników, którzy całe życie pracowali w Blender Game Engine.
Tutorial dla Blenderowców, który umożliwi im szybką przesiadkę na Godot Game Engine. Materiał wzorowany na BlenderQuickStart.pdf - w którym znajdowały się główne czynności związane z widokiem i obiektami oraz skróty klawiszowe.
Podstawowe czynności które trzeba umieć wykonać w godocie
Ehhh.. straszne zawirowania są wokół naszego kochanego BGE. W poprzednim artykule wyraziłem swoje obawy co do rozwoju BGE jak i UPBGE. Niestety, okazały się prawdziwe.. UPBGE nie jest już rozwijany, a BGE usunięto z Blender 2.8. Ale po kolei..
ogólne omówienie interfejsu godota (najważniejszych elementów)
Długo oczekiwane wydanie Blendera 2.79 a jest w końcu dostępne. Nie znajdziemy tutaj żadnych nowych funkcjonalności, a jedynie ok 200 poprawek, co sprawia, że jest to najbardziej stabilna wersja.
Godot wprowadza wiele usprawnień względem BGE. Jest wydajniejszym, bardziej zaawansowanym, a przede wszystkim "innym" silnikiem do tworzenia gier.
A więc stało się.. Kolejny wielki krok w rozwoju Tromana. Po wielu rozmowach zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę forum o kolejny silnik gry mianowicie Godot Game Engine