Panel Logowania

Wyszukane artykuły :

Aj dzieje się ostatnio w świecie Blendera i jego silników gier. Straszne zawirowania wokół tego tematu, mam nadzieję, że to się uspokoi
Czas otrzeć łzy po BGE. Oto dostaliśmy nowy silnik gry jakim jest Armory3D z pełną integracją z Blenderem.
Zaczynamy z pierwszym tutorialem z serii "Użytkownik BGE w Godot". Czyli pierwsze spotkanie Blenderowca w innym silniku. Ma on na celu zmniejszenie zderzenia z rzeczywistością dla użytkowników, którzy całe życie pracowali w Blender Game Engine.
Ehhh.. straszne zawirowania są wokół naszego kochanego BGE. W poprzednim artykule wyraziłem swoje obawy co do rozwoju BGE jak i UPBGE. Niestety, okazały się prawdziwe.. UPBGE nie jest już rozwijany, a BGE usunięto z Blender 2.8. Ale po kolei..
Długo oczekiwane wydanie Blendera 2.79 a jest w końcu dostępne. Nie znajdziemy tutaj żadnych nowych funkcjonalności, a jedynie ok 200 poprawek, co sprawia, że jest to najbardziej stabilna wersja.
Godot wprowadza wiele usprawnień względem BGE. Jest wydajniejszym, bardziej zaawansowanym, a przede wszystkim "innym" silnikiem do tworzenia gier.
A więc stało się.. Kolejny wielki krok w rozwoju Tromana. Po wielu rozmowach zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę forum o kolejny silnik gry mianowicie Godot Game Engine
Pierwsza gra zrobiona całkowicie w Blenderze, która doczekała się publikacji na Steam'ie!
UPBGE jest forkiem Blender Game Engine w którym deweloperzy chcą usprawnić/dodać funkcjonalności jak i naprawić błędy.
Prezentujemy pierwszy szablon typu gry jakim jest Rolling Template - a prościej mówiąc jest to typ gry w której sterujemy kulą (piłką - gry typu Marble, Ball Game)
Jeden z użytkowników forum BlenderArtist odwalił kawał niezłej roboty. Stworzył w BGE dość realistyczny teren leśny po którym możemy sobie pospacerować.
Znając podstawy pythona zabierzmy się za napisanie naszego pierwszego skryptu!
Ja widzicie na tromanie poczyniłem trochę zmian. Teraz właśnie ukończyłem tworzyć dział o nazwie przewodniki. Będą to w sumie napisane już artykuły, ale zabrane ze sobą logicznie.
Nowym projektem grupy Trinoctis Games jest Necrosis, czyli gra FPS w całości stworzona w Blenderze. Co ją różni od innych gier tego typu? O tym w szczegłówym opisie.
Tutorial przestawia podstawy użytkowania wtyczki do przeglądarek internetowych Burster, która umożliwia uruchamianie scen stworzonych w Blenderze bezpośrednio na stronach internetowych.