Panel Logowania

Wszystkie newsy w kategorii : Tutoriale

Dowiedz się jak stworzyć ekran wczytywania i zaopatrzyć go w animacje, licznik procentowy lub mini-grę.
Dowiedz się jak przy pomocy kilku kliknięć stworzyć własne modele low poly - wszystko odbędzie się za sprawą Modifiera Decimate.
Zapoznaj się z procesem tworzenia zaawansowanego systemu LoD (Level of Detail). Dopasuj go do własnych potrzeb. Zmniejsz zużycie procesora i karty graficznej w swojej grze.
Poradnik jak za pomocą funkcji "Bake" Wykonać łatwy i prosty normal map.
Navigation Mesh, czyli jak zmusić obiekt, aby podążał za innym obiektem omijając przeszkody terenu. Dzięki takiemu zabiegowi, mamy podstawy sztucznej inteligencji(AI)
Tutorial pokazujący jak sensownie i logicznie połączyć trzy najważniejsze rzeczy w naszej grze, czyli Skybox, Sun i cienie. Krótko i na temat dla początkujących.
W cz. 2 zaimportujemy teren do Blendera i nałożymy na niego własne tekstury
W cz. 1 przy pomocy L3DT SE wygenerujemy teren oraz niezbędne mapy i wyeksportujemy go do pliku OBJ.
Wykorzystanie Blendera i Gimpa do stworzenia zapętlonej animowanej tekstury - zespołu obrazów na jednej teksturze.
Krótki tutorial przedstawiający mapowanie normalmap , zastosowanie reflect a także połączenie ich w jedno.
W tutorialu tym zajmiemy się obsługą tekstur z kanałem alpha. Sprawimy że BGE będzie wyświetlał tekstury z przeźroczystością.
Długo oczekiwany przez wielu użytkowników tutorial o podstawach teksturowania UV obiektów 3D. Mam nadzieję, że pomoże Wam w opanowaniu sztuki UV Mappingu.
Jak każdy pewnie wie, tekstury są nieodłączną częścią gier komputerowych, dzięki którym możemy wprowadzić szczegóły na powierzchni naszych modeli.
Tutorial wprowadzający do materiałów w Blenderze. Wyjaśnię Wam jak skonfigurować różne parametry materiału, oraz czego się po nich spodziewać.
Dokładne omówienie skryptów kontrolujących sterowanie graczem i pracę kamery. Ślizganie się i przenikanie przez ściany nie będzie stanowić więcej problemów.