Panel Logowania
W tym materiale chce pokazać, jakie ustawienia interfejsu blendera, są nam najbardziej potrzebne w procesie tworzenia gry oraz jak je zapisać, aby nie ustawiać ich od początku;)
Kolejny artykuł wyjaśniający tajniki BGE. Tym razem objaśniam typy fizyki, jakie można nadać obiektom w swojej grze czy interaktywnej prezentacji.
Użytkownik serwisu BlenderArtists o nicku "martinsh" dowodzi po raz kolejny że na co dzień używamy zaledwie kilku procent możliwości blendera. Tym razem prezentuje realistyczną wodę w BGE.
Tutorial mam za zadanie wprowadzić początkującego w interfejs Blendera oraz pokazać obszar roboczy jeśli chodzi o tworzenie gier.
Blender Game Engine zyskuje coraz to nowsze funkcjonalności - Realtime SSS i Area lights, które będą wyświetlane już w oknie 3D View.
Kolejny dowód na to, że Blender potrafi zadziwić. Tym razem tym dowodem jest przygodówka FPP stworzona przez niezależnego dewelopera Endrego Baratha.
Ekipa pojektu Pathera wydała paczkę modeli pozwalających na budowę własnych mapek. Łącząc poszczególne elementy możemy zbudować własny świat.
Niewielka gra wykonana w Blenderze 2.59 z pomocą innych darmowych aplikacji takich jak: Gimp i Inkscape. Stworzona zaledwie w tydzień wliczając w to naukę BGE i Pythona.
Artykuł o silniku gry jakim jest Blender Game Engine. Jego wady, zalety oraz możliwości. Czyli o tym o czym jest nasz Serwis - Troman.pl
Nową funkcjonalnością nowego Tromana jest możliwość pisania newsów/tutoriali oraz zarządzania zdjęciami. Tutorial ten ma za zadanie rozwiać wszelkie wątpliwości.
Nie nie, to jeszcze nie koniec Tromana ;). Przedstawiam wam nową wersję Portalu, który dalej będzie zajmował się tworzeniem gier w Blenderze.