Panel Logowania
Actuatory to trzecia grupa najważniejszych kostek logiki jakie mamy dostępne w oknie Logic Editor. dzięki nim obiekty nasze ożywają i wykonują różnorakie akcje. Poniżej przedstawiam artykuł o actuatorach ich typach.
Projekt gry tworzonej na Blenderze 2.49, który właściwie nie został zakończony z powodu braku chęci dalszej pracy nad nim. Jednak mimo wszystko myślę, że znalazło się w nim właściwie wszystko co początkowo miało tam być.
Blender Fundation wydała kolejną wersję Blendera opatrzoną numerkiem 2.64. Tym razem zmiany skupiły się bardziej na narzędziach dla filmowców, niż artystów tworzących modele 3D. Ale i BGE doczekało się kilku zmian ;)
Dokładne omówienie skryptów kontrolujących sterowanie graczem i pracę kamery. Ślizganie się i przenikanie przez ściany nie będzie stanowić więcej problemów.
Czyli jak co poustawiać, aby móc się poobracać i pokicać jak króliczek.
Kolejny artykuł na temat kostek logiki w Blenderze. Tym razem zajmiemy się drugą kolumną w Logic Editor czyli Controllerami.
Podstawy python'a w bge. Co, jak, gdzie i dlaczego używać skryptów zamiast kostek logiki.
Nowym projektem grupy Trinoctis Games jest Necrosis, czyli gra FPS w całości stworzona w Blenderze. Co ją różni od innych gier tego typu? O tym w szczegłówym opisie.
Prosty tutorial przedstawiający jak zrobić animacje kości dla BGE.
Sensory są najważniejszą częścią kostek logiki. To one wykrywają zdarzenia, uruchamiają controllery a te zaś Actuatory. W tym artykule postaram się objaśnić co to są sensory oraz pokrótce wyjaśnię ich każdy typ.
Gra twórcy BananaftRu przedstawiająca bardzo duże możliwości jakie daje dynamiczny LOD terenu.
Tutorial przedstawiający jak zapisać swoją gre w *.exe. Skierowany dla zielonych użytkowników.
Wyjaśniam tu dość istotne, kwestie może nie dotyczące bezpośrednio BGE, ale bez nich projektowanie może być utrudnione. Ta wiedza na pewno przyda się początkującym użytkownikom.
Od wersji 2.5x, Blender zyskał dodatkowe okno o nazwie Logic Editor. To w nim będziemy określać zachowanie na ustalone zdarzenia obiektom naszej gry. Krótki opis serca programowania gry.
Eat Sheep - jest to darmowa gra na platformę iOS zrobiona całkowicie przy pomocy Blendera oraz Unity przez zespół CG Cookie. Wygląda świetnie!