Panel Logowania
Dokładne omówienie skryptów kontrolujących sterowanie graczem i pracę kamery. Ślizganie się i przenikanie przez ściany nie będzie stanowić więcej problemów.
Czyli jak co poustawiać, aby móc się poobracać i pokicać jak króliczek.
Kolejny artykuł na temat kostek logiki w Blenderze. Tym razem zajmiemy się drugą kolumną w Logic Editor czyli Controllerami.
Podstawy python'a w bge. Co, jak, gdzie i dlaczego używać skryptów zamiast kostek logiki.
Nowym projektem grupy Trinoctis Games jest Necrosis, czyli gra FPS w całości stworzona w Blenderze. Co ją różni od innych gier tego typu? O tym w szczegłówym opisie.
Prosty tutorial przedstawiający jak zrobić animacje kości dla BGE.
Sensory są najważniejszą częścią kostek logiki. To one wykrywają zdarzenia, uruchamiają controllery a te zaś Actuatory. W tym artykule postaram się objaśnić co to są sensory oraz pokrótce wyjaśnię ich każdy typ.
Gra twórcy BananaftRu przedstawiająca bardzo duże możliwości jakie daje dynamiczny LOD terenu.
Tutorial przedstawiający jak zapisać swoją gre w *.exe. Skierowany dla zielonych użytkowników.
Wyjaśniam tu dość istotne, kwestie może nie dotyczące bezpośrednio BGE, ale bez nich projektowanie może być utrudnione. Ta wiedza na pewno przyda się początkującym użytkownikom.
Od wersji 2.5x, Blender zyskał dodatkowe okno o nazwie Logic Editor. To w nim będziemy określać zachowanie na ustalone zdarzenia obiektom naszej gry. Krótki opis serca programowania gry.
Eat Sheep - jest to darmowa gra na platformę iOS zrobiona całkowicie przy pomocy Blendera oraz Unity przez zespół CG Cookie. Wygląda świetnie!
Twórcy znanego nam Burstera stworzyli grę na podobę do starego River Raida. Ogólny zamysł się nie zmienił. Przemierzamy rzekę samolotem starając się omijać lub niszczyć przeszkody przed nami.
Quantum Unleashed - tak się nazywa FPS ukazujący coraz to bardziej złożone możliwości BGE. Horrorowy klimat, obcy i piękno świata Quantum utrzymują gracza przez cały czas w napięciu.
Tutorial przestawia podstawy użytkowania wtyczki do przeglądarek internetowych Burster, która umożliwia uruchamianie scen stworzonych w Blenderze bezpośrednio na stronach internetowych.