Panel Logowania
Krótki tutorial przedstawiający mapowanie normalmap , zastosowanie reflect a także połączenie ich w jedno.
W tutorialu tym zajmiemy się obsługą tekstur z kanałem alpha. Sprawimy że BGE będzie wyświetlał tekstury z przeźroczystością.
Długo oczekiwany przez wielu użytkowników tutorial o podstawach teksturowania UV obiektów 3D. Mam nadzieję, że pomoże Wam w opanowaniu sztuki UV Mappingu.
Jak każdy pewnie wie, tekstury są nieodłączną częścią gier komputerowych, dzięki którym możemy wprowadzić szczegóły na powierzchni naszych modeli.
Oto kilka podstawowych zagadnień które trzeba znać aby rozpocząć pisanie w jakimkolwiek języku programowania.
Tutorial wprowadzający do materiałów w Blenderze. Wyjaśnię Wam jak skonfigurować różne parametry materiału, oraz czego się po nich spodziewać.
Ja widzicie na tromanie poczyniłem trochę zmian. Teraz właśnie ukończyłem tworzyć dział o nazwie przewodniki. Będą to w sumie napisane już artykuły, ale zabrane ze sobą logicznie.
Blender Fundation wydała kolejną wersję Blendera opatrzoną numerkiem 2.65. Tym razem zmiany skupiły się bardziej na ulepszeniu dotychczasowych narzędzi oraz funkcjonalności.
Pewnie pamiętacie jeszcze z czasów Blendera 2.49 projekt gry o nazwie Krum prowadzony przez Orlin'a Doutskinov'a ? Po pięciu latach pracy wydał on demo gry
Użytkownik BlenderArtists.org o nicku martinsh kolejny raz zadziwia mnie talentem programistycznym oraz tworzeniem nowych efektów dla BGE. Tym razem prezentuje realtime cubemapping oraz lens flare.
Przedstawiam wam mój stary projekt kosmicznej strzelaniny. W wolnym czasie odnowiłem go i przystosowałem do działania pod Blenderem 2.64
Na pewno spotkaliście się z pytaniami oraz problemami dotyczącymi cząsteczek w BGE. Z pomocą przychodzi nam ciekawy addon o nazwie - easyEmit - generator cząstek w BGE.
Actuatory to trzecia grupa najważniejszych kostek logiki jakie mamy dostępne w oknie Logic Editor. dzięki nim obiekty nasze ożywają i wykonują różnorakie akcje. Poniżej przedstawiam artykuł o actuatorach ich typach.
Projekt gry tworzonej na Blenderze 2.49, który właściwie nie został zakończony z powodu braku chęci dalszej pracy nad nim. Jednak mimo wszystko myślę, że znalazło się w nim właściwie wszystko co początkowo miało tam być.
Blender Fundation wydała kolejną wersję Blendera opatrzoną numerkiem 2.64. Tym razem zmiany skupiły się bardziej na narzędziach dla filmowców, niż artystów tworzących modele 3D. Ale i BGE doczekało się kilku zmian ;)