Panel Logowania
Prezentujemy pierwszy szablon typu gry jakim jest Rolling Template - a prościej mówiąc jest to typ gry w której sterujemy kulą (piłką - gry typu Marble, Ball Game)
Polski Kurs Blendera, największe w Polsce źródło poradników do Blendera, wszystko za darmo i po polsku! Obecnie połączone z serwisem Troman. Wejdź na: http://polskikursblendera.pl
Jeden z użytkowników forum BlenderArtist odwalił kawał niezłej roboty. Stworzył w BGE dość realistyczny teren leśny po którym możemy sobie pospacerować.
Dowiedz się jak stworzyć ekran wczytywania i zaopatrzyć go w animacje, licznik procentowy lub mini-grę.
Kolejny mój projekt stworzony w Blenderze. Gra utrzymana jest w grafice cel shadingowej, a celem jest zdobycie jak największej liczby punktów.
Dowiedz się jak przy pomocy kilku kliknięć stworzyć własne modele low poly - wszystko odbędzie się za sprawą Modifiera Decimate.
Zapoznaj się z procesem tworzenia zaawansowanego systemu LoD (Level of Detail). Dopasuj go do własnych potrzeb. Zmniejsz zużycie procesora i karty graficznej w swojej grze.
Poradnik jak za pomocą funkcji "Bake" Wykonać łatwy i prosty normal map.
Navigation Mesh, czyli jak zmusić obiekt, aby podążał za innym obiektem omijając przeszkody terenu. Dzięki takiemu zabiegowi, mamy podstawy sztucznej inteligencji(AI)
Tutorial pokazujący jak sensownie i logicznie połączyć trzy najważniejsze rzeczy w naszej grze, czyli Skybox, Sun i cienie. Krótko i na temat dla początkujących.
W cz. 2 zaimportujemy teren do Blendera i nałożymy na niego własne tekstury
W cz. 1 przy pomocy L3DT SE wygenerujemy teren oraz niezbędne mapy i wyeksportujemy go do pliku OBJ.
Wykorzystanie Blendera i Gimpa do stworzenia zapętlonej animowanej tekstury - zespołu obrazów na jednej teksturze.
Blender Fundation wydała kolejną wersję Blendera opatrzoną numerkiem 2.66. Z nowości należało by wymienić Dynamic Topology, symulacja Rigid Body i podgląd materiałów Cycles w panelu.
Znając podstawy pythona zabierzmy się za napisanie naszego pierwszego skryptu!