Panel Logowania
Witamy na pierwszym TTG, czyli Turnieju Twórców Gier na portalu Troman.
Aj dzieje się ostatnio w świecie Blendera i jego silników gier. Straszne zawirowania wokół tego tematu, mam nadzieję, że to się uspokoi
W końcu wyszła nowa wersja silnika Armory3D w wersji 0.5. Jak twórcy zapewniają, wersja ta zawiera mnóstwo poprawek znalezionych błędów, jak nowości
Zapraszam Was na portal, który jest wygodnym miejscem do wrzucania własnych, szeroko rozumianych, projektów artystycznych.
Druga część tutoriala o gdscripcie:programowanie obiektowe, dodawanie/usuwanie scen w trakcie działania gry, przemieszczanie obiektów, zapis zmiennych do pliku
Tutorial przedstawiający składnię gdscripta
W tym tutorialu zaczniemy przygodę, stawiając pierwsze kroki w silniku Armory3D. Pobierzemy, uruchomimy pierwszy projekt, dodamy nody logiki
Czas otrzeć łzy po BGE. Oto dostaliśmy nowy silnik gry jakim jest Armory3D z pełną integracją z Blenderem.
Zaczynamy z pierwszym tutorialem z serii "Użytkownik BGE w Godot". Czyli pierwsze spotkanie Blenderowca w innym silniku. Ma on na celu zmniejszenie zderzenia z rzeczywistością dla użytkowników, którzy całe życie pracowali w Blender Game Engine.
Tutorial dla Blenderowców, który umożliwi im szybką przesiadkę na Godot Game Engine. Materiał wzorowany na BlenderQuickStart.pdf - w którym znajdowały się główne czynności związane z widokiem i obiektami oraz skróty klawiszowe.
Podstawowe czynności które trzeba umieć wykonać w godocie
Ehhh.. straszne zawirowania są wokół naszego kochanego BGE. W poprzednim artykule wyraziłem swoje obawy co do rozwoju BGE jak i UPBGE. Niestety, okazały się prawdziwe.. UPBGE nie jest już rozwijany, a BGE usunięto z Blender 2.8. Ale po kolei..
ogólne omówienie interfejsu godota (najważniejszych elementów)
Długo oczekiwane wydanie Blendera 2.79 a jest w końcu dostępne. Nie znajdziemy tutaj żadnych nowych funkcjonalności, a jedynie ok 200 poprawek, co sprawia, że jest to najbardziej stabilna wersja.
Godot wprowadza wiele usprawnień względem BGE. Jest wydajniejszym, bardziej zaawansowanym, a przede wszystkim "innym" silnikiem do tworzenia gier.