Troman - tworzenie gier
Logo serwisu Troman.pl
Panel Logowania

UPBGE 0.2.4

napisał : maniek
15
października
2018
Aj dzieje się ostatnio w świecie Blendera i jego silników gier. Straszne zawirowania wokół tego tematu, mam nadzieję, że to się uspokoi
tagi : upbge, blender game engine, bge, upbge gra

Nie dawno pisałem, w tym artykule, o upadku UPBGE, żebyśmy mogli się pocieszyć nowym (i nowoczesnym) silnikiem Armory3D. Oprócz Armory3D, powstawał Ketsji Game Engine jako kopia UPBGE szerząc plany jego rozwoju, aby po czasie zamknąć ten projekt i na powrót rozwijać UPBGE. I oto proszę.. Mamy nową wersję -  UPBGE 0.2.4

Download - UPBGE 0.2.4

Krótki skrót z najważniejszych zmian : 

  • Poprzez optymalizację Frustum Culling uzyskano 2x razy szybszą scenografię dla sceny z tysiącami obiektów
  • Zoptymalizowano model pamięci siatki, dzięki temu mamy przyspieszenie 2x aktualizacji siatki z powodu aktualizacji szkieletu i 4x szybszą aktualizację wierzchołków przez pythona
  • Zupdateowano Bullet Physics do najnowszej wersji
  • Użytkownik ma możliwość wybrania przestrzeni kolorów zastosowanego po renderowaniu
  • Niemal wszystkie ustawienia SoftBody są teraz wyświetlane w panelu fizyki
  • Niewidoczne obiekty mogą teraz być occluderami, czyli ukrywać inne obiekty za sobą, przed renderingiem
  • Nowy styl kolorystyczny i plik startowy
  • ...i wiele innych

Pełną listę zmian znajdziecie tutaj : https://github.com/UPBGE/blender/wiki/Release-notes-version-0.2.4 

2 komentarze
maniek napisał :
godz. 21:45, 23 października 2018
Czy wy też macie takiego buga, że jak wybierzecie Physics Type -> Character, odpalicie grę P, to po Esc crashuje się UPBGE?? na Linuxie?
Felioz napisał :
godz. 22:00, 23 października 2018
Mam Buga tyle że z podskokiem, też w fizyce typu "Character".
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz do newsa, musisz być zalogowany w Serwisie.. Zaloguj