Troman - tworzenie gier
Logo serwisu Troman.pl
Panel Logowania

Przewodniki

napisał : maniek
14
grudnia
2012
Ja widzicie na tromanie poczyniłem trochę zmian. Teraz właśnie ukończyłem tworzyć dział o nazwie przewodniki. Będą to w sumie napisane już artykuły, ale zabrane ze sobą logicznie.
tagi : przewodniki blender game

Przewodniki będą miały za zadanie grupować nasze materiały w pewne logiczne bloki, gdzie początkujący użytkownicy będą mogli po kolei przerabiać każdy artykuł w odpowiedniej kolejności.

Myślę, że to będzie dobre rozwiązanie. Sam planuję stworzyć kilka przewodników, na tyle ile mi czas pozwoli. Pierwszy przewodnik to " Wprowadzenie do Blender Game Engine "


Planowane przewodniki to (tylko proszę nie łapać mnie za słówka bo to tylko plany ;)) :

  • Pierwsza gra w BGE
  • Python w służbie BGE
  • Engine - making off (zestaw tutoriali dotyczący kluczowych elementów tworzenia Engine)
  • Gra sieciowa w BGE

Na pewno sami znajdziecie wiele pomysłów na inne przewodniki, dlatego czekam na wasze propozycje oraz jak zawsze waszą pomoc ;)

9 komentarzy
janek napisał :
godz. 19:54, 14 grudnia 2012
Pomysł całkiem dobry ;) Ale mogę od razu powiedzieć że strona główna nie wygląda dobrze. Nie chce nikogo obrażać lecz mówię szczerze. Nie wiem jak inni.
Może przedstawię mój pomysł:
Taki ala system kafelkowy jak w win8. Jedna kafelka to forum, druga to galeria, trzecia to najnowszy tut itp...tak dalej...
http://d.wiadomosci24.pl/g2/cb/67/66/197706_1307179795_3b00_p.jpeg
maniek napisał :
godz. 20:37, 14 grudnia 2012
A mnie się nie podobają kafelki w win8 (he.. w sumie jakby się uprzeć cały troman składa się z takich kafelków ;)).. są gusta i guściki.. stronę startową zmieniłem, ponieważ troman mógł wpaść w duplicat content (chodzi o pozycjonowanie w google).. ale mogę zapewnić że to nie jest ostateczny wygląd.. ale w tej chwili każdy ma swobodny i szybki dostęp do aktualnych postów, newsów i komentarzy..
szymon5596 napisał :
godz. 22:44, 14 grudnia 2012
Mi też się średnio podoba, a od Windowsa 8 wara tym, którzy go nie używali, bo to dobry system jest!!!
maniek napisał :
godz. 22:35, 17 grudnia 2012
Co myślicie o takim przewodniku gdzie artykuły były zbiorem kompletnych tutoriali (modelowanie od podstaw, mapowanie texturowanie) obiektów low-poly do BGE?? tylko nie wiem jaka by mogła być nazwa... jak myślicie??
LubuPL napisał :
godz. 23:22, 17 grudnia 2012
Bardzo dobry pomysł moim zdaniem :) A co do samego tekturowania, to może ktoś zrobi tutorial, bo chciałbym oteksturować kilka modeli, w tym modele do gry o Polowaniu ;)
maniek napisał :
godz. 09:31, 18 grudnia 2012
Dałeś pomysł na kolejny przewodnika o nazwie "Nakładanie materiałów oraz teksturowanie", w jego skład wejdą tutoriale :

- Wprowadzenie do materiałów
- Mapowanie UV
- Nakładanie kilku materiałów na jeden obiekt
- Nodes

To póki co.. lecz niestety nie powiem Ci kiedy dokładnie wyjdzie
gumen napisał :
godz. 16:56, 19 grudnia 2012
Przewodniki są ok, pomysł całkiem dobry. Jak nagromadzi się materiał to zawsze potem ciężko jest się odnaleźć. A wygląd strony głównej, chm... nie przypadł mi do gustu, kafelkowy win8 też nie. Uważam że stary wygląd był dobry, a przynajmniej lepszy.Poszukując inspiracji na nowy wygląd warto zajrzeć na popularne portale.

btw. dawno mnie nie było :( ale na szczęście problem z kasą na studia zażegnany, więc od nowego roku będę się starał częściej zaglądać, udzielać i pomagać.
maniek napisał :
godz. 18:12, 19 grudnia 2012
ale stary wygląd cały czas jest wystarczy przejść pod ten link http://troman.pl/newsy/
celem nowego układu było zebranie danych dotyczących tego co się działo, aby mieć wszystko od razu przed oczami ;)
Felioz napisał :
godz. 20:10, 27 stycznia 2013
A mi się podoba ciemne tło, strona nie męczy oczu. Łatwo się połapałem gdzie co jest.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz do newsa, musisz być zalogowany w Serwisie.. Zaloguj