Troman - tworzenie gier
Logo serwisu Troman.pl
Panel Logowania

napisał :
01
stycznia
1970
tagi :
6 komentarzy
Karricjusz napisał :
godz. 14:28, 30 grudnia 2013
Navigation Mesh nie działa przypadkiem tylko z "Path following"? A przynajmniej, tak mi się wydaje, że z "Seek" średnio wychodzi :)
Fyex napisał :
godz. 20:48, 2 stycznia 2014
Jakoś nie może mi to zadziałać poprawnie (obiekt goniący nie omija ścian...)
maniek napisał :
godz. 22:25, 2 stycznia 2014
Może coś więcej?? jakiś plik posiadasz?? Czy mamy wróżyć z fusów??
Fyex napisał :
godz. 18:14, 7 stycznia 2014
Przepraszam ^^.
Problem jest w tym że gdy zatrzymam się za ścianą np tak:
http://iv.pl/images/91078938852149634683.jpg

to "cube" nie omija przeszkody na około tylko patrzy się we mnie błędnie :CCCC

Link: http://www.speedyshare.com/ZHjhc/problem.blend
maniek napisał :
godz. 23:02, 7 stycznia 2014
Moim zdanie dałeś za szczegółową siatkę, a nie sądzę żeby ta funkcja w BGE od razu działała idealnie, tym bardziej że to nowa funkcjonalność.. Będziesz musiał się pobawić w ręczną edycję siatki Navmesh, bo ta automatycznie zbudowana zawiera dziury ;)
maniek napisał :
godz. 23:08, 7 stycznia 2014
Ale w tym pliku coś mi wyszło... siatka jest bardziej ogarnięta i to z automatu.. U ciebie jest jakaś poszarpana ;/
http://speedy.sh/ubaTp/nav.blend
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz do newsa, musisz być zalogowany w Serwisie.. Zaloguj