Panel Logowania

Lens Flare oraz RealTime Cube Mapping

napisał : maniek
12
listopada
2012
Użytkownik BlenderArtists.org o nicku martinsh kolejny raz zadziwia mnie talentem programistycznym oraz tworzeniem nowych efektów dla BGE. Tym razem prezentuje realtime cubemapping oraz lens flare.
tagi : lens flare cube mapping glow mist effectsg

Martinsh, a właściwie Martin Upitis, jest twórcą wielu efektów, które miałem przyjemność prezentować już wcześniej tj : Shader wody czy Atmospheric Scattering. Praca martinisha w BGE Candy działa dla nas na korzyść, ponieważ częstuje nas coraz to fajniejszymi i często oczekiwanymi funkcjonalnościami lub efektami dla BGE. Brawo dla martinisha i jego zespołu, że pracują niezmordowanie nad ulepszeniem naszego kochanego BGE ;)

Plik do pobrania : flare_playground_3.blend
Plik do pobrania : realtime_cubemap.blend 

2 komentarze
maniek napisał :
godz. 20:39, 12 listopada 2012
Informacja dla posiadaczy przeglądarki Chrome : Nie wiedzieć czemu ta przeglądarka ma jakiś problem z linkami do pobierania plików.. ja niestety nic z tym nie zrobię... link jest link i przeglądarka powinna go obsługiwać..

Rozwiązaniem jest PPM na linku -> Zapisz link jako..

Komentujcie ;)
gumen napisał :
godz. 12:43, 14 listopada 2012
Flare to taki fajny bajer, ale cubemaping to po prostu przełom.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz do newsa, musisz być zalogowany w Serwisie.. Zaloguj