Halloween Blender Game

Możliwości Blender Game Engine zachęcają jednostki do stworzenia własnej epickiej gry. Zapał i oczekiwania takiego samotnego twórcy często przerastają jego możliwości. Dlatego zachęcam do tworzenia małych projektów. Ta gra to doskonały przykład. Nie posiada ona super grafiki, dźwięków czy fascynującej fabuły. Ale została skończona, jest grywalna i daje dużo radości :] Celowo nie użyłem GLSL, aby gra działała na najstarszych komputerach w mojej szkole.
Celem gry jest zbicie jak największej ilości dyń. Wraz z postępem w grze poziom trudności wzrasta. Jeśli spudłujemy tracimy punkt. Runda trwa dwie minuty i niezależnie od wyniku na końcu otrzymasz dopingujący aplauz :) Dobry wynik to powyżej 200p. (mój rekord to 219).
Sterowanie: Enter - rozpoczęcie gry, klawiatura numeryczna - uderzenie młotkiem, Esc - wyjście.
Instalacja: pobieramy plik, rozpakowujemy w dowolne miejsce i uruchamiamy Halloween Blender Game by Gumen.exe.
Prezentacja na YouTube:
Gra do pobrania (Windows) : https://anonfiles.com/file/95fda579ced851c80f161edb19317a9c
Gra do pobrania (Linux) : https://anonfiles.com/file/0263767fca418b2c25386144dae8646a





gumen mógłbyś napisać z jakich materiałów korzystałeś ? Interesuje mnie nie modelowanie czy animacja (bo to znam) a bardziej python, scrypty (czy użyłeś gotowca czy napisałeś własny) oraz jak to poskładać do "kupy". Może napisz z jakich tutków korzystałeś.
Dzięki z góry.
P.S. Świetnie Ci to wyszło stąd moje pytania
