Panel Logowania

Dynamiczny LOD terenu BGE

napisał : janek
24
sierpnia
2012
Gra twórcy BananaftRu przedstawiająca bardzo duże możliwości jakie daje dynamiczny LOD terenu.
tagi : LOD terrain area dynamic dynamiczny teren bueraki game

Można powiedzieć że gra ma całkiem niezła grafikę :)

Lista funkcji :

Zaawansowana fizyka pojazdów. Wszystkie części pojazdu są symulowane jako oddzielne ciała fizyczne.

  • 1x1km mapa gęstej siatki terenu, i tysiące obiektów o różnej roślinności.
  • Lod- system obiektów zarówno terenowych i oddzielnych. Bardzo proste, ale niesamowicie skuteczne.
  • Dynamiczne brzozy i krzaki.
  • Odpowiednio oświetlone billboardy i inne low-poly roślinności.
  • Pojazdy-towarowe z LibLoad. Więc raz załadowany teren, można przełączyć pojazdy dość szybko.
  • Menu automatycznie ładuje pliki z pojazdów i folderów poziomów. Więc można łatwo skopiować pliki, modować je. 

Sama gra jest open-source, więc można używać dowolnie z jego strony na Twoje potrzeby.

-A tak, teraz to działa na 60 fps.

Link do pobrania:

http://sourceforge.net/projects/bueraki/files/latest/download?_test=goal

Pozdrawiam

10 komentarzy
Michalek napisał :
godz. 10:42, 24 sierpnia 2012
Hoho super. Gra strasznie przypomina stara dobra gre Insane. Ciekawy model jazdy jak dla mnie realistyczny choc samochody za gwaltownie reaguja na przyspieszenie i skrecanie.
gumen napisał :
godz. 11:46, 24 sierpnia 2012
A tam sama gra nie jest ważna. LOD system w blenderze :D Super sprawa.
RafciX napisał :
godz. 17:04, 24 sierpnia 2012
Taki fajny LOD i żeby go nie zauważyć :D

A tak w ogóle też czytaliście "Buraki" zamiast "Bueraki" :D??
gumen napisał :
godz. 12:43, 25 sierpnia 2012
Za każdym razem ;]
Rebus27 napisał :
godz. 23:49, 4 września 2012
Cześć
Odpalam tą grę na ubuntu 10.04 blenderem takim "blender-2.63a-linux-glibc27-x86_64.tar.bz2" i działa ale nie chce się załadować model samochodu i cały czas jest napisane loading. Ktoś z was wie może jak to zapisać aby można to normalnie odpalić na ubuntu wiecie jek poprostu bez blendera. Jestem narazie początkujący ale myślę szybko to obczaję bo trochę się wciągnąłem już.
Rebus27 napisał :
godz. 23:55, 4 września 2012
aha już coś znalazłem w "Tutorial przedstawiający jak zapisać swoją gre w *.exe. Skierowany dla zielonych użytkowników"
dobrze że przypadkiem przewinąłem na zakończenie i przeczytałem: "Dodam jeszcze, że tworzymy tak plik wykonywalny dla systemu, na którym exportujemy. Czyli na Windowsie mamy exe, na Linuxie plik wykonywalny dla Linuxa i tak samo na MAC OS." :)
maniek napisał :
godz. 13:18, 5 września 2012
To dobrze że sobie poradziłeś z tym tematem ;)
Darkhog napisał :
godz. 07:09, 8 września 2012
Fajna gierka, ale fizyka pojazdów do wymiany - za łatwo wchodzą w poślizg. No i w niektórych miejscach można z mapy spaść.
janek napisał :
godz. 09:23, 8 września 2012
Tu raczej nie chodzi o fizykę pojazdów, ale o wykorzystanie LOD'u w praktyce.
Darkhog napisał :
godz. 21:20, 8 września 2012
No raczej o to też chodzi, bo to w końcu ma być gra, a LOD jest tylko efektem ubocznym podczas optymalizacji gry.
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz do newsa, musisz być zalogowany w Serwisie.. Zaloguj