Reaktywacja VIPER

Tutaj pracujemy wspólnie nad projektami w BGE.
araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 09 paź 2013, 15:33

Witajcie!!
Trochę mnie nie było ostatnio ale postaram się nadrobić zaległości.
Aby trochę rozruszać to forum proponuje wspólne tworzenie gry, arcadowej strzelanki w stylu sci-fi. W newsach kiedyś zamieściłem tą gierkę ale była mocno niedopracowana. Szukam pomocy w tworzeniu obiektów, lokacji itp. Myślę że warto w taki styl gry iść bo jest dość łatwo ją zrobić w Blenderze.
Poniżej mały link pokazujący możliwości Blendera, prawie 1300 obiektów na jednej scenie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem LOD:
http://youtu.be/cmGbBeylSGM

Każda asteroida jest obiektem dynamicznym porusza się itd.
araagon

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 10 paź 2013, 11:20

araagon

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: Dagon » 15 paź 2013, 19:00

Ładna kolorystyka tekstur i modele statków. Uszanownko ;) Przypomina trochę Star Wars Battlefront.

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 155
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: szymon5596 » 20 paź 2013, 16:18

Jak wyjdę na prostą z kilkoma sprawami chętnie pomogę, ale to najprędzej w grudniu, jak nie od stycznia... Ale myślę, że tę grę można by fajnie zrobić, kto wie może nawet wydać na Steama (ostatnio widziałem kilka gierek w kolejce Steam Greenlight czy jak to się tam nazywa). Tylko jedno jest pewne - w dwóch gry zrobić się nie da i kropka.

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 27 lis 2013, 19:42

Miałem chwilkę czasu by wymodelować nowe asteroidy i o to efekt:
http://youtu.be/vo5iX06-_pU
araagon

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 663
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: maniek » 12 gru 2013, 18:41

Robi wrażenie.. Widać że to są porządnie zrobione modele, a nie kombinowanie teksturami ;)
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 13 gru 2013, 7:46

Może i robi ale jak na razie to nikt nie pomaga mi przy tym projekcie, a też sam na razie nie mam dużo czasu na to. Do zrobienia jest bardzo dużo. Na razie zrobiłem tylko podstawową scenę z asteroidami, ziemią i tłem, do tego jeden rodzaj wybuchu. Trzeba by zrobić kilka rodzajów broni i wybuchów, podstawowy hud, system namierzania i podświetlania przeciwnika z jakimś radarem..... Długo bym musiał wymieniać co trzeba zrobić.
araagon

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 663
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: maniek » 13 gru 2013, 9:03

NO własnie.. choćby nie wiem jak prosta gra w swoim zamyśle, zawsze jest dużo rzeczy do zrobienia ;/
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 16 gru 2013, 22:10

http://youtu.be/bOoETmWwQ6w
Mały postęp, nowy typ eksplozji i rozpadające się asteroidy. Do stworzenia tego użyłem dodatku o nazwie Cell Fracture.
araagon

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: CacholaPL » 16 gru 2013, 22:53

Szacun ! Chociaż przydał by się HUD, ale wszystko w swoim czasie

@edit: wiesz, że jest już Blender 2.69 ?
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy


Wróć do „Projekty zespołowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości