Muzyka na osi animacjii

Pytania nie pasujące do pozostałych for w tej kategorii.
Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Muzyka na osi animacjii

Postautor: Fyex » 10 maja 2014, 19:08

Witam ponownie :). Jest to pytanie niekoniecznie związane z BGE ( Maniuś przepraszam :C tylko na tym forum mnie jeszcze lubicie :D )
Więc tak, istnieje możliwość wsadzenia muzyki pod oś czasu w blenderze i w razie tworzenia animacji słuchać czy animacja zgadza się ze ścieżką ?

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: Muzyka na osi animacjii

Postautor: CacholaPL » 10 maja 2014, 20:59

Z tego co mi wiadomo nie da się wrzucić dźwięku tak po prostu do animacji, musisz wy renderować animację i potem w siquense editor (czy jakoś tak) wrzucić avi z animacją i dźwięk, polecam pooglądać poradniki do tego.

A i prawdopodobnie będziesz miał/a problemy z dźwiękiem, jakby co pytaj
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Muzyka na osi animacjii

Postautor: lukaszfito » 13 maja 2014, 13:51

Czy przez przypadek nie wystarczy wrzucić muzykę do "Video Sequence Editor" i odpalać animacje przez "Timeline" (Alt+A) ? Oczywiście pamiętając żeby dźwięk i animacja rozpoczynały się od tej samej klatki.

A tak przy okazji, ten wątek pasuje bardziej do działu "Animacja" ;) i chyba pasuje do BGE, bo jeśli ktoś chciałby w grze zsynchronizować usta do wypowiedzi bohatera gry..


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość