Starter

Pytania nie pasujące do pozostałych for w tej kategorii.
Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Starter

Postautor: piter10p » 24 cze 2013, 20:44

Przepraszam że zadaję aż tyle pytań, ale nurtuje mnie jedno pytanie. Czy w BGE jest możliwość utworzenia "startera" do gry, jak to jest np. w Unity. Jak widać posiada on parę fajnych opcji które by mi się przydały. :lol:
Obrazek

araagon
Posty: 212
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Starter

Postautor: araagon » 25 cze 2013, 12:55

araagon

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Starter

Postautor: piter10p » 25 cze 2013, 18:29

Dołączę już do tego tematu kolejne pytanie, jak zmienić ikonę pliku .exe w blenderze?
Obrazek

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Starter

Postautor: janek » 25 cze 2013, 20:24

Ikona znajduje się w pliku .exe. Do grzebania w exe'ku bardzo dobry jest Resource Hacker. Zamieniasz potem ikonke na swoją.
(Można nawet kasować alerty przy instalowaniu gry typu wpisz cd key'a. potem dajesz przekierowanie do nastepnego menu ;)

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Starter

Postautor: piter10p » 25 cze 2013, 22:09

No niestety, gra nie chce się uruchomić. A tak dokładniej wyskakuje okienko CMD Widows'a i na tym koniec, gra się wyłącza. :cry:
Obrazek


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość