Problem z mapą modelu High Poly do Low Poly

Pytania nie pasujące do pozostałych for w tej kategorii.
Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Problem z mapą modelu High Poly do Low Poly

Postautor: Karricjusz » 26 gru 2012, 19:06

Problem pewnie trywialny, więc mam nadzieję że pomożecie początkującemu. Załóżmy, że mam kostkę i chcę, żeby miała kształt papierowej maski, a więc otwory na oczy i krawędzie na dole w kształcie trójkątów. Tak więc zrobiłem kopię i dorobiłem jej oczy i te krawędzie. W modelu low rozłożyłem siatkę na czarnej teksturze. Jak zrobić, aby moja kostka wyglądała tak, jak ta high, skoro jedyną rzeczą, jaka mi powstaje w wyniku pieczenia są otwory na oczy, bez tych krawędzi? W skrócie - zwykła podstawowa kostka ma wyglądać jak papierowa torba zakładana np. w kreskówkach. Pomożecie?

PS Jakie są najbardziej dla GE korzystne wymiary tekstur?
Obrazek

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 154
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: Problem z mapą modelu High Poly do Low Poly

Postautor: szymon5596 » 26 gru 2012, 20:33

Najbardziej korzystne tekstury będą o rozmiarach gdzieś 1x1, a polecam stosowanie max 128x128 i przy modelach takich jak postacie 512x512 nie więcej.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 604
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Problem z mapą modelu High Poly do Low Poly

Postautor: maniek » 27 gru 2012, 10:28

Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Re: Problem z mapą modelu High Poly do Low Poly

Postautor: Karricjusz » 27 gru 2012, 12:18

http://www.mediafire.com/?xxo4xy6o4n7a11a

Zrobiłem na szybko, jak zrobić, aby Blender wypiekł mi tam nie tylko dziury na oczy, ale też ten poszarpany dół?
Obrazek


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość