Kolejne Poziomy

Pytania nie pasujące do pozostałych for w tej kategorii.
Tomtom20
Posty: 16
Rejestracja: 02 lis 2012, 13:07

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: Tomtom20 » 09 lis 2012, 12:20

Tak jest cała mapa stworzona dla poziomu 2 :(

araagon
Posty: 211
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: araagon » 09 lis 2012, 12:32

Na 100% brakuje kamery, postaci i być może oświetlenia.
araagon

Tomtom20
Posty: 16
Rejestracja: 02 lis 2012, 13:07

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: Tomtom20 » 09 lis 2012, 13:07

Tylko ja uruchamiam tą scenę w następujący sposób
Touch->and->set scene
Czy robię to dobrze ?
Morze to jest przyczyną szarego ekranu.

araagon
Posty: 211
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: araagon » 09 lis 2012, 16:16

Powtarzam po raz drugi, na kolejnym poziomie brakuje aktywnej kamery.
Na każdym poziomie musisz mieć aktywną kamerę i swojego bohatera, oczywiście nie kopiuj go bo niepotrzebnie powiększysz plik, wystarczy go podlinkować (zanzaczasz bohatera wciskasz ctrl + L"Link to SCENE" wybierasz do której).
Wrzuć plik to obejrzę i ci powiem co jest nie tak.
araagon

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 263
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: Woobuz » 09 lis 2012, 17:32

Ja w ogóle nie uruchamiam kamery, bo mam ją usuniętą na każdym poziomie i wszystko działa prawidłowo, ustawiam sobie tylko widok Front i wyłączam widok 3D :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Tomtom20
Posty: 16
Rejestracja: 02 lis 2012, 13:07

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: Tomtom20 » 09 lis 2012, 17:55

Właśnie ,czym się różni aktywna kamera od zwykłej ,takiej jakiej używamy np przy renderowaniu?


P.S
Jeżeli piszę nie na temat to mogę stworzyć nowy.

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Kolejne Poziomy

Postautor: piter10p » 13 sty 2013, 22:38

Moim zdaniem są tylko 2 możliwości.
1) Jak panowie powyżej "Nie ma aktywnej kamery"
2) Ustawiony zły shader (nie GLSL)

(Kamerę uaktywnia się naciskając 0 na klawiaturze numerycznej :D )
Obrazek


Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość