Pytanie odnośnie vertex groups w BGE

Problemy ze skryptami w BGE.
Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Pytanie odnośnie vertex groups w BGE

Postautor: krasnoludek » 31 maja 2014, 16:51

OK, pracuję sobie przy takim projekcie i chciałem się Was zapytać o jedną rzecz, powiedzmy, że mam np. Plane'a, którego dzielę na kilka części, coś na zasadzie pól w szachach, teraz chciałbym, aby powiedzmy pionek po kontakcie z takim polem rozpoznawał je.

Jest tylko jedno zastrzeżenie, czy byłaby taka możliwość, żeby zachować tego plane'a , jako jeden obiekt tzn. nie chciałbym tworzyć osobnych instancji i im nadawać jakieś właściwości typu collision itp. , tylko coś na zasadzie vertex groups, tyle że nie wiem, czy tutaj, w BGE, jest taka możliwość.

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pytanie odnośnie vertex groups w BGE

Postautor: lukaszfito » 01 cze 2014, 23:12

Na materiałach da radę zrobić wykrywanie pól jednego obiektu. Pionek może mieć parę kostek logiki z collision, które wykrywają różne materiały (przykładowo czarne i białe - pole szachownicy), a szachownica po prostu musi mieć te materiały w odpowiednich miejscach.

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Pytanie odnośnie vertex groups w BGE

Postautor: krasnoludek » 02 cze 2014, 20:13

Dzięki, w sumie na razie się przeniosłem na inne rozwiązanie, ale popróbuję też i z tym, tylko nie wiem jeszcze, jak działają te materiały, rzadko się z tego korzysta w moim przypadku.


Wróć do „Python”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość