Track to

Problemy ze skryptami w BGE.
Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Track to

Postautor: Mortus » 24 mar 2013, 11:30

Potrzebuję zrobić actuator trackto w pythonie. Wiem że był na to sposób w blenderze 2.49, ale on się średnio nadaje do nowszych wersji...

Awatar użytkownika
SilverShadow
Posty: 24
Rejestracja: 22 lip 2012, 11:34

Re: Track to

Postautor: SilverShadow » 24 mar 2013, 18:47

chodzi Ci o skrypt który działa jak track to? bo jeśli tak to powinno pomoc:

Kod: Zaznacz cały

import GameLogic

cont = GameLogic.getCurrentController()
own = cont.owner

# get the current scene
scene = GameLogic.getCurrentScene()

# get a list of the objects in the scene
objList = scene.objects

# get game object named "Box"
box = objList["Target"]

# get the distance and vector to box
vectTo = own.getVectTo(box)

vectorial = own.getVectTo(box)

own.alignAxisToVect(vectorial[1],1,0.1)


Wróć do „Python”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość