Indirect lighting w BGE

Problemy z oświetleniem sceny w grze, rodzajami świateł, cieniami...
Awatar użytkownika
Troll
Posty: 56
Rejestracja: 18 lip 2012, 12:40
Lokalizacja: Valoran

Indirect lighting w BGE

Postautor: Troll » 11 sty 2018, 8:54

Cześć,

Jak w tytule:
Ma ktoś może pomysł jak w BGE zrobić coś, co by było odpowiednikiem indirect lightingu w blender renderze? Świecący cube albo coś w ten deseń.

Jeżeli nawet nie ma - może ktoś by miał jakiś pomysł jak spróbować coś takiego uzyskać?

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 91
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: Indirect lighting w BGE

Postautor: Felioz » 12 sty 2018, 2:25

Są lampy "Hemi" i "Area", jeśli dobrze Cię rozumiem.

JohnAdler
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2016, 19:08

Re: Indirect lighting w BGE

Postautor: JohnAdler » 15 sty 2018, 1:21


Awatar użytkownika
Troll
Posty: 56
Rejestracja: 18 lip 2012, 12:40
Lokalizacja: Valoran

Re: Indirect lighting w BGE

Postautor: Troll » 16 sty 2018, 12:21

Zakładając że taki przedmiot by miał mieć rigid body to wypiekanie raczej odpada. Próbowałem też lampami, ale nie wygląda to dość realistycznie niestety (żeby nie było nie oczekuję cudów, w końcu to BGE). Być może UPBGE wprowadzi coś, co będzie chociaż troche to przypominało

Dzięki za odpowiedzi


Wróć do „Oświetlenie i cieniowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość