Dziwne normale

Problemy z oświetleniem sceny w grze, rodzajami świateł, cieniami...
Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 270
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Dziwne normale

Postautor: Woobuz » 02 lip 2014, 22:49

Witam. Tworząc model układu pomieszczeń, natrafiłem na dość dziwny błąd. Po ustawieniu shadingu na GLSL, niektóre normale nie działają prawidłowo. Widać to na screenach poniżej. Po klikaniu w Recalculate lub Flip Direction, wszystko jakby "zmienia pozycję". Czy da się to jakoś naprawić? :cry:


Obrazek


Po kliknięciu w Recalculate:


Obrazek
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 270
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Dziwne normale

Postautor: Woobuz » 03 lip 2014, 12:44

Dobra, metodą prób i błędów udało mi się naprawić te nieprawidłowości :D
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."


Wróć do „Oświetlenie i cieniowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości