Realtime PBR

Problemy z oświetleniem sceny w grze, rodzajami świateł, cieniami...
dynamowy
Posty: 15
Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:17

Realtime PBR

Postautor: dynamowy » 20 sty 2016, 15:11

No hej, nie wiem czy taki się temat już pojawił, ale mam coś dla was ciekawego. Na blenderartis znalazłem dosyć ciekawy temat, w którym pokazano oświetlenie PBR w czasie rzeczywistym :)

Oprócz tego doszło tam parę nowości jak realtime Area light, lepsze refleksy świetlne itd.

Użytkownik opublikował builda, w którym są zawarte te wszystkie smaczki :D

http://www.clement-foucault.com/#blender_pbr

Ja się trochę tym pobawiłem i muszę przyznać, że całkiem nieźle to wygląda. Zasadniczym problemem jest jednak to, że działa to tylko w viewporcie, więc nie da się jeszcze za bardzo tworzyć gier na tym.

Obrazek

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 419
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Realtime PBR

Postautor: maniek » 23 sty 2016, 1:03

Chyba ktoś też kombinuje zaimplementować PBR w BGE :
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl


Wróć do „Oświetlenie i cieniowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość