Nody do unity ?

Problemy z materiałami, teksturami i normal mapami w Blender Game Engine
666PROstylu
Posty: 1
Rejestracja: 20 kwie 2015, 14:00

Nody do unity ?

Postautor: 666PROstylu » 20 kwie 2015, 14:06

Witam. Jestem nowy i dopiero zaczynam zabawe z Unity 3D. Wczesniej mialem tylko stycznosc z blenderem. Mam pytanie a mianowicie wrzucajac swoje projekty z blendera wszystko dziala tylko czy da się wrzucić Nody jakoś ? bo np. materiał do samochodu tworzyłem za pomocą nodów a nie tekstury. I jeszcze jedno pytanko, wrzuciłem drzewo rozszerzenie obj. przeciagajac na teren da sie wrzucic i smiga ladnie ale jesli chce ich rozmiescic kilka tak jak są dane podstawowe drzewa w Unity to sie nie da dlaczego?

araagon
Posty: 243
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Nody do unity ?

Postautor: araagon » 21 kwie 2015, 6:38

Niestety nie ma póki co takiej możliwości, musiałbyś napisać własny shader GLSL dla danego materiału, ale nie wiem czy to by nawet działało.
Unity Pro ma możliwość korzystania z Nodów ale nie przerzucisz ich z Blendera bezpośrednio, musiałbyś stworzyć to samo.
Polecam ci te materiały: http://docs.unity3d.com/Manual/Materials.html

Co do rozmieszczania drzew, to z tego co pamiętam (a nie jestem użytkownikiem Unity) to aby rozmieszczać drzewa po terenie musisz swój model wrzucić w odpowiedni folder (asset), później wybrać z listy dostępnych i tyle. Powinno dać się je rozmieszczać "malując po terenie". Jak przerzucasz coś za pomocą przeciągania pojawia się tylko jako pojedynczy obiekt na scenie.
araagon


Wróć do „Materiały i teksturowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość