Dynamiczne tekstury

Problemy z materiałami, teksturami i normal mapami w Blender Game Engine
Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Dynamiczne tekstury

Postautor: piter10p » 24 wrz 2013, 18:30

Mam małe pytanko, a mianowicie czy w blenderze można by było uzyskać 2 efekty.

1) "Mapy odbić" nie wiem jak to do końca ująć. Chodzi mi o dosyć ciekawy efekt. Na obiekt jest nałożona "ruchoma" tekstura. Wykorzystywana jest ona w paru grach, najczęściej przy oknach w budynkach itd. jako wydajne i fajnie wyglądające odbicia.

2) Czy możliwe jest utworzenie animowanej normal mapy? Która dawała by na przykład efekt powiewającej plandeki w naczepach tirów.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: Dynamiczne tekstury

Postautor: Dagon » 24 wrz 2013, 19:22

1) W menu Texture->Mapping ustawiasz Coordinates na Reflection.
2) Można tak jak wodę http://www.youtube.com/watch?v=oOpNbVAyHnk


Wróć do „Materiały i teksturowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość