Niebo

Problemy z materiałami, teksturami i normal mapami w Blender Game Engine
Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Niebo

Postautor: Fyex » 08 sty 2013, 21:48

A kula powinna mieć jeszcze animacje względem osi?? czy tylko animacja UV?

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Niebo

Postautor: piter10p » 11 sty 2013, 19:06

Zrób nową scenę, w niej daj kulę z teksturą a w środku kamerę, kamera niech ma skrypt na poruszanie się tak samo jak kamera w scenie mapy. Nałóż scenę z niebem za scenę mapy zrób animację kuli i gotowe!
Trochę ciekawego podpisu.

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Niebo

Postautor: janek » 11 sty 2013, 20:10

Zrób nową scenę, w niej daj kulę z teksturą a w środku kamerę, kamera niech ma skrypt na poruszanie się tak samo jak kamera w scenie mapy. Nałóż scenę z niebem za scenę mapy zrób animację kuli i gotowe!

Owszem można, tylko poco się tak męczyć. Jak można zrobić to samo 100razy łatwiej...

@Fyex
Wystarczy sama animacja tekstury.
animacje względem osi??

Wygodniej było by jakbyś zrobił actuator motion (rot). Bo wtedy nie trzeba by było żadnej animacji robić.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Niebo

Postautor: Woobuz » 11 sty 2013, 22:45

Widzę, że zrobiłeś sobie nowy avatar. Fajnie wygląda, szczególnie, że sam ten model zrobiłeś, jednak przyzwyczaiłem się do tamtego avatara :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Niebo

Postautor: janek » 11 sty 2013, 23:41

Thx Lubu :) W sumie to zastanawiałem się czy go zostawić czy nie. No ale Nie mogłem się oprzeć Zbyszkowi :D . Szczególnie fajnie wyszedł mi ten uśmiech, nie jestem pewień czy dobrze go widać.?

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Niebo

Postautor: Woobuz » 11 sty 2013, 23:46

Widać widać :) Ale nie róbmy już offtopu ;)

Co do tematu Nieba, to proponuję zrobić tak jak napisał Ci janek. Zrób 2 skybox'y i daj im animowane tekstury, ale temu niższemu skybox'owi daj teksturę Alpha, czyli teksturę z efektem przezroczystości. Maniek dodał już tutorial o Teksturach Alpha, więc wystarczy zajrzeć i wszystko już wiesz, co Ci potrzebne ;)

Pozdrawiam
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."


Wróć do „Materiały i teksturowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość