UV mapping podczas edycji obiektu

Problemy z materiałami, teksturami i normal mapami w Blender Game Engine
Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 567
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

UV mapping podczas edycji obiektu

Postautor: maniek » 14 maja 2018, 23:52

A propo forumowego projektu FPS'a, mam dużo do wymodelowanie pomieszczeń, ścian czy korytarzy. No i chodzi o to, że mam nałożoną teksturę, która podczas edycji obiektu (extrudowanie) albo się rozciąga, albo spłaszcza i nie można tego podejrzeć Live! Oczywiście jak zaznaczę wszystkie face'y i zrobię unwrap -> Cube Projection to wszystko rozkłada się dobrze. Fajnie, tylko trzeba to co chwile kilkać i nie ma tego Live. Czy ktoś wiec jak to uzyskać, jakieś obejście??
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

Wróć do „Materiały i teksturowanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość