Animacja w Grze

Problemy z animacją w grze
Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Animacja w Grze

Postautor: janek » 21 wrz 2012, 18:51

W tym przypadku musisz posłurzyć się prority (pod klatką end). Prority nadaje ważnośc animacji czyli inaczej piorytet.
Twoja postać stoi (animacja) ma najniższy piorytet 3
Twoja postać biega (anim) ma większy piorytet niż stanie 2
Twoja postać skacze (anim) ma największy piorytet 1
Powinieneś to ustawić na przykladzie tego (prioryty i numer) 1>2>3 im mniejszy tym ważniejszy

Mam tu serie tutów w których równierz jest zawarte jak to zrobić :
http://www.youtube.com/watch?v=pRiytux82Eg
nie jest to najlepsza seria ale powinieneś to zrozumieć ...

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Animacja w Grze

Postautor: Woobuz » 21 wrz 2012, 19:12

Właśnie o to chodziło :lol: Dziękuję :P
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Animacja w Grze

Postautor: Woobuz » 09 lis 2012, 23:26

OK, mam kolejne pytanie. Stworzyłem animację spadania postaci i jak mam teraz ustawić w kostkach logiki, żeby było tak:

Bohater nie dotyka żadnego obiektu i wtedy uaktywnia się animacja spadania. Jeżeli dotknie ziemi, to włącza się animacja upadku.

Jak to mam zrobić? Proszę o odpowiedzi :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Animacja w Grze

Postautor: Woobuz » 12 lis 2012, 17:28

Czekam na Odpowiedź :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 685
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Animacja w Grze

Postautor: maniek » 12 lis 2012, 20:51

No użyj sensora Collision lub Touch : Collision/Touch -> AND <- Action
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Animacja w Grze

Postautor: Woobuz » 12 lis 2012, 21:55

To już wiem, ale jak zrobić, żeby postać miała animację gdy spada i NIC nie dotyka?
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 685
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Animacja w Grze

Postautor: maniek » 12 lis 2012, 22:46

przy sensorze wciśnij przycisk "Invert"
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl


Wróć do „Animacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość