Animacja strzału

Problemy z animacją w grze
Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Animacja strzału

Postautor: CacholaPL » 24 maja 2015, 23:05

Potrzebuję w kostkach logiki ustawić takie coś:

Jak klikniemy to animacja się odtworzy, a jak się skończy to wróci do pierwszej klatki i się nie odtworzy dopóki znowu nie klikniemy przycisku. Próbowałem wielu opcji, ale zwykle animacja albo się zatrzymywała pod koniec, ale zatrzymywała się na klatce, na której puściłem przycisk. Help ! :cry:
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Animacja strzału

Postautor: piter10p » 25 maja 2015, 14:31

Obrazek

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: Animacja strzału

Postautor: CacholaPL » 26 maja 2015, 23:01

Tak o to chodziło, dzięki.
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 270
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Animacja strzału

Postautor: Woobuz » 27 maja 2015, 0:12

Jedna z najprostszych rzeczy, jeżeli chodzi o kostki :lol: Sensor wychwytujący kliknięcie danego przycisku, połączenie go bramką z actuatorem, w którym ustawiasz animację jako "Play" i wpisujesz zakres klatek animacji. Sama animacja wygląda zwyczajnie, tylko robisz pętlę - ostatnia klatka jest taka sama jak pierwsza :) Wtedy masz płynne przejście ;)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: Animacja strzału

Postautor: CacholaPL » 27 maja 2015, 22:39

Byłem tak zmęczony, że chyba po prostu nie sprawdziłem Play ._______.
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy


Wróć do „Animacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość