Machanie łbem/obrót kamerą w pierwszej osobie

Problemy z animacją w grze
Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Machanie łbem/obrót kamerą w pierwszej osobie

Postautor: Karricjusz » 16 lut 2013, 0:34

Witam! Jak przewidywałem, po raz kolejny potrzebuję pomocy. W moim projekcie widzimy wszystko z widoku pierwszej osoby, i chciałem zrobić coś takiego, że jak się chodzi, to głowa tak lekko porusza się w górę i w dół. Jak to zrobić? Próbowałem po prostu wykonać animację i odtwarzać ją, gdy postać się porusza, ale tutaj Blender wbił mi gwóźdź do trumny: za każdym razem gdy idę, kamera obraca się tak, aby być równolegle do podłoża, pomimo, że patrzę np. w górę. I obrócić się mogę dopiero po zakończeniu animacji (w lewo i w prawo jeszcze mogę, ale nie w górę i w dół). Pomocy?

PS taka informacja, że owa animacja wygląda tak, że kamera obraca się o 5 stopni w dół wg osi X i potem z powrotem w górę, i tak za każdym razem. Może to jest istotne.
Obrazek

Wróć do „Animacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość