eksport animacji do innej postaci

Problemy z animacją w grze
deny
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2012, 14:47

eksport animacji do innej postaci

Postautor: deny » 30 gru 2012, 16:33

Mam zrobionych kilkanaście animacji na kościach. Są one teraz na jednej postaci ale chcialbym je przenieść do innego pliku i na inna postac. Próbowałem eksportu do pliku bvh, ale niezbyt to działa. Może jakieś inne pomysly?

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: eksport animacji do innej postaci

Postautor: Dagon » 30 gru 2012, 16:41

W pliku do którego chcesz eksportować kości wybierasz z menu FILE->Append i szukasz pliku z którego chcesz importować obiekty.

deny
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2012, 14:47

Re: eksport animacji do innej postaci

Postautor: deny » 30 gru 2012, 18:31

Jak sie importuje obiekty to wiem. Napisz dokladniej jak to sie ma do animacji.

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: eksport animacji do innej postaci

Postautor: Dagon » 30 gru 2012, 21:27

Importuj armature, i sparentuj z nowym obiektem.

deny
Posty: 12
Rejestracja: 10 wrz 2012, 14:47

Re: eksport animacji do innej postaci

Postautor: deny » 31 gru 2012, 18:02

Troche to bardziej skomplikowane bo inne modele maja troche inny szkielet. Samo sparentowanie to na pewno za malo.

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: eksport animacji do innej postaci

Postautor: Dagon » 31 gru 2012, 19:46

Nie wiem czy da się z kości na kości animację, ale szkielet możesz dopasować do każdego modelu, wystarczy przypisać odpowiednie grupy wieżchołków (vertex group) do danej kości.


Wróć do „Animacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość