RigidBody dla modelu 3D
RigidBody dla modelu 3D
Jako kompletny laik Godota i "dziecko" Blender Game Engine, gdzie w tym silniku można ustawić fizykę RigidBody dla obiektu??
Prosta scenką ze spadającym Cube'em.. W Blenderze wystarczyło kliknąć i wybrać a w Godocie??
Prosta scenką ze spadającym Cube'em.. W Blenderze wystarczyło kliknąć i wybrać a w Godocie??
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Re: RigidBody dla modelu 3D
trzeba dodać node rigidbody i do niego podpiąć resztę(model,animacje itd.)
Re: RigidBody dla modelu 3D
Aha rzeczywiście działa. Tylko czemu przy StaticCollision jest na odwrót? czyli obiektowi dajemy node StaticCollision
I druga rzecz czy każdemu statycznemu obiektowi muszę dodawać to node StaticCollision?? jest to trochę uciążliwe.. W blenderze każdy obiekt od razu jest ustawiony na Static.
I druga rzecz czy każdemu statycznemu obiektowi muszę dodawać to node StaticCollision?? jest to trochę uciążliwe.. W blenderze każdy obiekt od razu jest ustawiony na Static.
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Re: RigidBody dla modelu 3D
ogólnie to co teraz robię to są dwa artykuły jeden bardzo ogólne omówienie interfejsu drugi podstawowe czynności w godocie między innymi jest tam o dziedziczeniu nodów z którym się właśnie spotkałeś w twoim przypadku jest tak:podłączasz do obiektu kolizję statyczną i działa bo kolizja dziedziczy położenie,obrót itp. natomiast jeśli damy rigidbody to kolizję będzie dziedziczyć ale obiekt nie będzie po nim dziedziczył np.grawitacji czyli grawitacja działa z tym że obiekt fizyczny dziedziczy pozycję obiektu wyżej w hierarchii a nie na odwrót a więc rigidbody cały czas spada ale też cały czas jego pozycja jest równana do pozycji ciała do którego jest podczepiony
co do static collision to tak nie wiem czemu ale zawsze trzeba to dodać chyba że nie chcesz kolizji
p.s. starałem się pisać składnie w miarę ale jestem już dzisiaj cholernie zmęczony i nie wiem co z tego wyszło
co do static collision to tak nie wiem czemu ale zawsze trzeba to dodać chyba że nie chcesz kolizji

p.s. starałem się pisać składnie w miarę ale jestem już dzisiaj cholernie zmęczony i nie wiem co z tego wyszło
Re: RigidBody dla modelu 3D
Ok.. teraz już rozumiem
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Re: RigidBody dla modelu 3D
cieszę się że dało się zrozumieć mój bełkot 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość