Jakie ustawienia pod grę platformową?
Re: Jakie ustawienia pod grę platformową?
Zamiast GDScript na twoim miejscu rozpoczął bym naukę C#. A to dlatego, jeżeli w przyszłości będziesz chciał się przenieść na Unity to tam też jednym z języków skryptowych jest C#. Jeśli chodzi o naukę języków skryptowych - ja głównie programuje w PHP, ponieważ zajmuje się na co dzień stronami internetowymi, Oczywiście PHP MySQL JS Ajax HTML CSS i powiem Ci szczerze że nauka na przykład Pythona to w głównej mierze poznanie składni jaka obowiązuje w danym języku, a reszta to zaznajomienie się z API w miarę potrzeby. Nigdy nie uczyłem się API na pamięć.. Po prostu jeżeli chciałem coś osiągnąć to szukałem informacji na ten temat.. Tak samo zrobiłem w Unity.. Tak jak wcześniej napisałem w Unity nie ma kostek logiki, więc wszystko musisz wykodzić sobie w C#. W Unity starałem się odtworzyć podstawowe kostki logiki z BGE w postaci skryptów C# i wcale nie musiałem się uczyć C# na pamięć ani jego API. Po prostu umiejętnie wyszukiwałem informacje w Internecie, a następnie je odpowiednio wykorzystywałem w skrypcie..
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
- robertdolega
- Posty: 121
- Rejestracja: 31 sty 2018, 7:00
- Kontaktowanie:
Re: Jakie ustawienia pod grę platformową?
To samo zrobię za pomocą C# co za pomocą GDscript w Godot? Bo jeśli tak, to super. Ja sposobem, który opisałeś uczyłem się HTML i CSS.
Moje gry: https://gamejolt.com/@robertdolega/games
Zapraszam!
Zapraszam!
Re: Jakie ustawienia pod grę platformową?
No nie wyobrażam sobie, żeby twórcy silnika dali możliwość pisania skryptów w dwóch różnych językach, a w jednym z nich można było uzyskać coś czego nie można w drugim..To by było nielogiczne
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość