BGE destrukcja

Pytania i problemy dotyczące fizyki i logiki w BGE.
dynamowy
Posty: 16
Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:17

BGE destrukcja

Postautor: dynamowy » 13 maja 2016, 12:15

:shock: :shock: :shock:



BTW, ktoś tu jeszcze żyję? Bo coś tak ostatnio cicho się zrobiło.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 270
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: BGE destrukcja

Postautor: Woobuz » 13 maja 2016, 19:53

Ten pył jest po prostu piękny :o

Ciekawie wyglądałby taki symulator burzenia budynków, gdyby nieco go rozbudować. Możnaby dodać ładne teksturki, dźwięki i kilka modeli dla wypełnienia terenu (na przykład jakieś auta i drogi).
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

dynamowy
Posty: 16
Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:17

Re: BGE destrukcja

Postautor: dynamowy » 16 maja 2016, 21:10

Ja jestem w ogóle pod wrażeniem, że BGE coś takiego potrafi. Być może BGE nie jest spisany na straty i może przy pomocy developerów, powstanie jednak silnik, który może dorówna chociaż Unity, byłoby wspaniale.

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: BGE destrukcja

Postautor: piter10p » 01 cze 2016, 14:25

Piękny nie jest pył a optymalizacja. Jestem pod wrażeniem
Obrazek


Wróć do „Fizyka i logika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość