Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Pytania i problemy dotyczące fizyki i logiki w BGE.
Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 604
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Postautor: maniek » 11 sty 2016, 23:02

Dlaczego kula jak się rozpędzi podskakuje na dużym Plane'ie tak gdzie jest przekątna??

Obrazek
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Postautor: araagon » 11 sty 2016, 23:56

To jest jakiś taki dziwny błąd, sprawdziłem dokładnie. Ale ten błąd kiedyś mnie denerwował jak robiliśmy Engina i auto też podskakiwało dziwnie. Ustaw dla Plana w panelu fizyki Collision Bounds i wybierz Convex Hull, przestanie podskakiwać.
araagon

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 604
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Postautor: maniek » 12 sty 2016, 10:37

No rzeczywiście jak się weźmie Collision Bounds to już nie ma tego podskoku. Ale jakby miał tak wszędzie brać Convex Hull, to trochę rozrzutnie co nie?
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Postautor: araagon » 12 sty 2016, 12:10

Trochę tak. Nie sprawdzałem jeszcze skali, bo jak jest coś nie tak ze skalą obiektów to też się takie problemy dzieją.
To skoro jest już dopracowany ten przykład to może jakaś mała gierka by się przydała???
araagon

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 604
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Postautor: maniek » 12 sty 2016, 12:17

Przypuszczam, że jakby dodał do tego Plane'a trochę wierzchołków to też by rozwiązało problem. Tylko pytanie co bardziej obciąża - ilość wierzchołków czy Collision Box??
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej

Postautor: piter10p » 01 cze 2016, 14:23

Jak mam być szczery to zauważyłem że w blenderze fizyka z plane'ami w roli głównej wgl. słabo chodzi. Dlatego zawsze używam brył. Pewnie błąd w silniku fizycznym :/
Obrazek


Wróć do „Fizyka i logika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość