
Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
Dlaczego kula jak się rozpędzi podskakuje na dużym Plane'ie tak gdzie jest przekątna??


Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl
Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
To jest jakiś taki dziwny błąd, sprawdziłem dokładnie. Ale ten błąd kiedyś mnie denerwował jak robiliśmy Engina i auto też podskakiwało dziwnie. Ustaw dla Plana w panelu fizyki Collision Bounds i wybierz Convex Hull, przestanie podskakiwać.
araagon
Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
No rzeczywiście jak się weźmie Collision Bounds to już nie ma tego podskoku. Ale jakby miał tak wszędzie brać Convex Hull, to trochę rozrzutnie co nie?
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl
Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
Trochę tak. Nie sprawdzałem jeszcze skali, bo jak jest coś nie tak ze skalą obiektów to też się takie problemy dzieją.
To skoro jest już dopracowany ten przykład to może jakaś mała gierka by się przydała???
To skoro jest już dopracowany ten przykład to może jakaś mała gierka by się przydała???
araagon
Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
Przypuszczam, że jakby dodał do tego Plane'a trochę wierzchołków to też by rozwiązało problem. Tylko pytanie co bardziej obciąża - ilość wierzchołków czy Collision Box??
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl
Re: Podskok fizyki na dużym Plane'ie po przekątnej
Jak mam być szczery to zauważyłem że w blenderze fizyka z plane'ami w roli głównej wgl. słabo chodzi. Dlatego zawsze używam brył. Pewnie błąd w silniku fizycznym :/

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość