obiekt "odlatuje"

Pytania i problemy dotyczące fizyki i logiki w BGE.
szudizlav
Posty: 7
Rejestracja: 18 mar 2014, 23:21

obiekt "odlatuje"

Postautor: szudizlav » 13 lut 2015, 11:47

Witam
problem mam, pomoże ktoś? blender 2.73 żeby nie było.

postawiłem scenę, wymodelowałem postać, fakt że w sofcie zewnętrznym, ale od tego w końcu są :), wsadziłem kości, zanimowałem je do ruchu (nie, nie ma to nic wspólnego z Chorzowem) dla klawiszów, chcę dać fizykę żeby postać "stała" na obiekcie, tak więc tu mam problem. Charakter, Rigid body czy co zapodać, co włączyć? Każda kombinacja ustawień fizyki powoduje "w niebo wstąpienie" postaci (czyt. postać odlatuje, nie stoi). Co ciekawe co kolejne uruchomienie odlot odbywa się coraz szybciej.

araagon
Posty: 244
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: obiekt "odlatuje"

Postautor: araagon » 13 lut 2015, 13:19

Można zrobić w różny sposób tą postać. Tzn Jeżeli ustawiłeś postać jako rigid body to kości powinny być ustawione jako NonColilision. Pewnie są obiektem statycznym dlatego postać ulatuje gdzieś.
Najlepiej jest stworzyć postać, zanimować ją, sparentować Cuba do niego (wielkością i wysokością jak postać), ustawić tego Cuba jako obiekt typu Dynamic, a postać razem z Armaturą jako Nocollision. Wstawić do cuba poruszanie się i masz gotowe.
Nie wiem czy to jest czytelne dla ciebie co napisałem ale tak to wygląda w skrócie.
Jak coś to niech mnie ktoś poprawi.
araagon


Wróć do „Fizyka i logika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość