Działania w game logic

Pytania i problemy dotyczące fizyki i logiki w BGE.
Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Działania w game logic

Postautor: piter10p » 09 lut 2014, 12:23

Czy jest możliwość wykonywania w kostkach logiki drobnych działań matematycznych na wartościach property?
Tzn. czy mógłbym za pomocą actuator'a odjąć 5 od 10 w wartości property.
I żeby nie zawalić forum drugie pytanko: Jak działa property "timer" (wiem tylko tyle że odlicza czas, nie wiem jak to wykożystać i na jakiej zasadzie to działa)?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Obrazek

Nersael
Posty: 34
Rejestracja: 10 sty 2014, 16:56

Re: Działania w game logic

Postautor: Nersael » 09 lut 2014, 14:20

Próbowałem, ale nie umiem w kostkach logiki zrobić kalkulator.
Zachęcam jednak do zapoznania się z pythonem. Z języków, których się uczyłem ten jest naprawdę bardzo przyjazny i elastyczny. Można się go bardzo szybko nauczyć. A tak żeby zrobić kalkulator to powinien wystarczyć jeden dzień nauki w porywach do dwóch, nawet by w blenderze zrobić obliczanie funkcji kwadratowej z podaniem zmiennych a,b i c.

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: Działania w game logic

Postautor: piter10p » 09 lut 2014, 14:33

Co do pierwszego znalazłem w jednym z tutoriali na stronie. By inni nie szukali: Dzięki propearty -> add :D
I nasunęło mi się kolejne pytanie. Czy znacie jakiś prosty sposób na zrobienie prostego ekwipunku na logic editor?
Tzn. na podnoszenie przedmiotów i trzymanie go w ręce.
Obrazek


Wróć do „Fizyka i logika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość