Nie poprawie renderowane koła

Pytania i problemy dotyczące fizyki i logiki w BGE.
derekdx
Posty: 1
Rejestracja: 04 sty 2014, 22:17

Nie poprawie renderowane koła

Postautor: derekdx » 04 sty 2014, 22:37

Witajcie robię sobie taki test z samochodzikiem zrobiłem koła i przyczepiłem do kadłubu. Mam taki problem, że po wcisnięciu P koło które jest najliżej kamery renderuje się poprawnie, drugie gubi poligony.

Nie wiem co może być nie tak. Poniżej zamieszczam link do mojego pliku

https://www.dropbox.com/s/wzmteq8ufynn0b6/test_podwozia.blend

Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Re: Nie poprawie renderowane koła

Postautor: Karricjusz » 04 sty 2014, 23:21

Czasami opcja Recalculate Normals nie działa tak jak powinna i trzeba ścianki przestawiać ręcznie :] Wciśnij N i w nowo otwartym pasku po prawej znajdź zakładkę Mesh Display i włącz pokazywanie Normali z faców. W ten sposób zobaczysz, które ściany skierowane są do środka i będziesz mógł je naprawić przy pomocy Flip Direction.
Obrazek

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 525
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Nie poprawie renderowane koła

Postautor: maniek » 05 sty 2014, 18:49

Jakbyś nie wiedział o co za bardzo chodzi, to polecam materiał tego tutoriala : http://troman.pl/news/wazne-wskazowki-u ... ndera_ID22 rozdział 7. Normals
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl


Wróć do „Fizyka i logika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość