Zamiana jednego obiektu na wiele

Pytania i problemy dotyczące fizyki i logiki w BGE.
toudji
Posty: 28
Rejestracja: 18 lip 2012, 23:06

Zamiana jednego obiektu na wiele

Postautor: toudji » 14 sie 2013, 17:57

Witam,
Chciałbym aby jeden obiekt po kolizji zamieniał się na wiele obiektów, które mają dynamike, to znaczy że zaczną spadać po pojawieniu. Tyllko jak to zrobić żeby pojawiło sie np 200 takich obiektów? Chyba nie trzeba dla każdego obiektu osobnego klocka? :o

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: Zamiana jednego obiektu na wiele

Postautor: Dagon » 15 sie 2013, 17:11

Na innym layerze (to te kwadraciki na dolnym panelu) tworzysz obiekt, który chcesz dodać z ustawionym Rigid Body i używasz tego skryptu:

Kod: Zaznacz cały

from bge import *

scene = logic.getCurrentScene()
cont = logic.getCurrentController()
own = cont.owner

for i in range(20):#dodawanie obiektow
    obj = scene.addObject("Sphere", own)
    obj.position.z = own.position.z + 4

Lub ściągasz ten plik

toudji
Posty: 28
Rejestracja: 18 lip 2012, 23:06

Re: Zamiana jednego obiektu na wiele

Postautor: toudji » 15 sie 2013, 17:32

Już rozwiązałem ten problem bez żadnych skryptów.
Obrazek
Ustawiłem tak na 1 obiekt, po czym zaznaczyłem reszte obiektów, potem tylko Object -> Game -> Copy logic bricks.
Ale dzieki, ten skrypt napewno tez sie przyda. ;)


Wróć do „Fizyka i logika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości