Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Tu możemy odpocząć od tworzenia gier i porozmawiać na inne tematy związane z komputerami.
Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 17 cze 2016, 22:11

Tak sobie z Panią Rejke z gimpuj.pl spieramy się co to jest low poly, piękna kobieta twierdzi,że są to modele poniżej 1K, ja teraz spróbuję z tego modelu hp zrobić coś poniżej 1k, mam nadzieję, że mi się uda :)

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 152
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: szymon5596 » 19 cze 2016, 12:31

Myślę, że nie ma granicy LP - HP. Przy LP po prostu maksymalnie oszczędzamy, jednak żeby to wszystko dobrze wyglądało. Przy HP możemy mieć wierzchołków bez ograniczeń.

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 19 cze 2016, 17:18

Oczywiście, że granica jest dość płynna- postaci do gier na PS to już dochodzą do ponad 25k trójkątów, gdzie dawniej taki model można było traktować jako HP. Moja "najniższa" postać to coś ponad 3k trójkatów, więc zrobienie modelu poniżej 1K traktuję jako wyzwanie :D

Tak na marginesie, to już go prawie skończyłem, jeszcze jeden palec i włosy, a potem wypalę normalkę, ao i mapkę kolorów i model pomaluję,
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 24 cze 2016, 21:31

Mam starczą sklerozę i nie pamiętam, czy już to umieszczałem- taki kowal dla Enidust

Obrazek

tekstury nie są skończone- będą podmalowane.
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 24 cze 2016, 21:42

A dzisiaj taki szkic na bazie człowieczka z Make Human- prze rzeźbiony trochę przeze mnie- trochę to mało powiedziane- praca dla Enidust. Wstępny szkic hp, zostanie dodana zbroja, rękawice i inne dodatki, z humanika zostanie jeno głowa :)

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 26 cze 2016, 22:31

Trochę więcej pracy dodanej:

Obrazek

Ten budyń na górze to futerko, ale muszę jeszcze znaleźć lepszą alpha mapę :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 28 cze 2016, 20:46

Buty lp i poprawione futerko- będzie jeszcze lepsze :)

Obrazek
Obrazek

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: araagon » 29 cze 2016, 9:03

Gratuluje ci samozaparcia! Mimo wieku ( nie obrażaj się ) spełniłeś swoje marzenia, a to przecież w życiu najważniejsze.
Ja chyba nie mam tyle samozaparcia by osiągnąć taki cel jak ty, tzn. pracować jako grafik 3d, mimo iż blendera znam bardzo dobrze i modelowanie przychodzi mi z łatwością.
W tej chwili wystawiłem kilka modeli na turbosquid i jakieś tam niewielkie pieniążki z tego mam ale to nie to samo co etat w jakimś studiu.
Osiągnąłeś naprawdę wysoki poziom w modelowaniu!
araagon

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: mardraq » 29 cze 2016, 12:18

Dziękuję bardzo :)
Obrazek

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 152
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: Nie odpoczniecie od tworzenia gier

Postautor: szymon5596 » 30 cze 2016, 14:13

araagon, możesz mi powiedzieć jak wygląda wystawianie modeli na turbosquid? Z tego co widzę nie można dodawać blendów. Ty swoje eksportujesz normalnie do .obj? Jak wtedy wygląda kwestia z materiałami (ja sam je robię w cycles)? Sam mam kilka modeli i jestem ciekaw czy coś by na siebie zarobiły. Możesz powiedzieć ile osób kupiło twój najpopularniejszy model?

Powstała też nowa strona: http://blendermarket.com
Tam trzeba najpierw pokazać swoje portfolio, żeby uzyskać status członka czy coś w ten deseń.


Wróć do „Off-Topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość