Co z tromanem?

Propozycje zmian na naszej stronie oraz uwagi jej dotyczące zamieszczamy tutaj.
Awatar użytkownika
Ender
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:28
Lokalizacja: WLKP

Re: Co z tromanem?

Postautor: Ender » 03 sty 2018, 20:54

Widzę temat zewnętrznych silników i pisanie integratorów do Blendera, aby wykorzystać go jako narzędzie do modelowania jest na czasie - przykładem tego jest silnik Armory3D


A może PANDA3D, bo Python i C++. Dobra jestem fanem Pythona, może gdyby Blendera zaprząc do tego silnika?

Felioz
Posty: 29
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: Co z tromanem?

Postautor: Felioz » 03 sty 2018, 22:24

Czy jest wydajniejszy od BGE?

Awatar użytkownika
Ender
Posty: 15
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:28
Lokalizacja: WLKP

Re: Co z tromanem?

Postautor: Ender » 03 sty 2018, 23:06

Nie wiem, pomyślałem o nim, bo też można operować Pythonem.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 455
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Co z tromanem?

Postautor: maniek » 12 sty 2018, 12:43

Nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale na http://blender.pl(Blenderowania) pojawił się artykuł o Tromanie ;)
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

JohnAdler
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2016, 19:08

Re: Co z tromanem?

Postautor: JohnAdler » 15 sty 2018, 1:07

Dobrze że forum jeszcze żyje, też chcę dokończyć przynajmniej jeden projekcik

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 455
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Co z tromanem?

Postautor: maniek » 15 sty 2018, 9:55

witam, cieszę się że kolejna osoba odezwała się do nas.. Tylko dzięki Wam to forum będzie żyło, dzięki waszym postom, komentarzom czy projektom. Także zapraszam do dyskusji..

a jakie projekciki rozpocząłeś?? nad czym siedzisz??
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

JohnAdler
Posty: 3
Rejestracja: 31 sty 2016, 19:08

Re: Co z tromanem?

Postautor: JohnAdler » 17 sty 2018, 0:44

Coś typu Alien shooter w prostej wersji. Widok z góry naparzanie z różnych broni do zombie. Survival, przeczesywanie martwego miasta. Póki co blockuję teren i testuję interesujące mnie mechaniki na kostkach.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 455
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Co z tromanem?

Postautor: maniek » 17 sty 2018, 23:48

To może załóż temat o swoim projekcie i etapami prac? Fajnie by było zobaczyć co tam działasz
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

tyser
Posty: 4
Rejestracja: 04 paź 2017, 19:09

Re: Co z tromanem?

Postautor: tyser » 19 sty 2018, 21:40

trochę puźno odpowiadam (ale jednak odpowiadam :D ) silnik nad którym pracuję ma być zewnętrzną aplikacją ale jak najbardziej podobną do BGE niestety z prac nad projektem wykruszył się mój kumpel i zostałem z tym sam :( , więc może to trochę potrwać ale nie poddaję się, na razie robię 2D (nie ma tego w BGE i dlatego właśnie to robię) po 2D robię dopiero 3D ze względu na to że łatwiej będzie zrobić rdzeń silnika(ładowanie tekstur,dzwięków itp.) w 2D i puźniej dodać 3D.i to w sumie wszystko jest to w tak wczesnej fazie że więcej się powiedzieć raczej nie da.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 455
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Co z tromanem?

Postautor: maniek » 21 sty 2018, 11:52

To nie dobrze, że zostałeś z tym sam. Pisanie silnika gry to naprawdę nie łatwa sprawa i od groma roboty. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w ukończeniu tego projektu.

P.S. Jakaś fajna licencja dla użytkowników tromana?? :D
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl


Wróć do „Propozycje i uwagi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość