Budowanie navigation mesha

Ogólne dyskusje na temat Blender Game Engine.
Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 270
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Budowanie navigation mesha

Postautor: Woobuz » 31 lip 2016, 19:11

Witam serdecznie tromanowiczów! :D

Chciałbym dowiedzieć się, czy można bezpośrednio w grze stworzyć navigation mesha z np. plane'ów. Przypuśćmy, że ustawię stawianie plane'a za pomocą innej bryły (tak jak na obrazku poniżej). Jak to zrobić, żeby obiekt, który postawię na fragmencie drogi, będzie się poruszał wyłącznie po tym wyznaczonym torze?

Obrazek

PS: Dziwnie wczytało ten obrazek. Koło strzałki pisze "to jest jeden plane" :P
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 154
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: Budowanie navigation mesha

Postautor: szymon5596 » 01 sie 2016, 17:13

W sumie to nie mam pojęcia, ale tak na logikę to navigation mesh musi być jednym obiektem. Programując na pewno da się to jakoś osiągnąć, nie wiem jak z kostkami. Dodany plane musi (chyba) połączyć się w jedność z resztą n.m. Czysto teoretyzuje, bo nigdy tego nie używałem. ;)

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 270
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Budowanie navigation mesha

Postautor: Woobuz » 01 sie 2016, 19:53

Tak, pomyślałem właśnie o tym samym, ale szukam informacji jak to zrobić na kostkach. No chyba, że ktoś mi to mniej więcej wytłumaczy w kodzie :P
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."


Wróć do „Ogólnie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość