[newbie] Problem z obiektami

Ogólne dyskusje na temat Blender Game Engine.
MJedi
Posty: 1
Rejestracja: 07 sty 2015, 21:05

[newbie] Problem z obiektami

Postautor: MJedi » 07 sty 2015, 21:27

Witam, jestem tutaj nowy i pozdrawiam wszystkich. :)

Używam Blendera 2.73 i próbuje optymalizować swoją grę ale do rzeczy. Próbuje zrobić Dungeon Keeper'a :) Problem jest w tym że na Scenie jest około 2490 obiektów ( gdzie prawie wszystko to cube ale powinno być dużo więcej bo to w sumie sama mapa ( bez potworków ) załadowana z poziomu python'a ) jak uruchomię grę to jest już się wacha około 30 fps'ów, jak zrobić aby przy większej ilości obiektów nie spadało poniżej 30 fps'ów

mapa:
50x50
pola wypełnione cube z kolorem ( na razie Diffuse później tektura będzie :) )

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: [newbie] Problem z obiektami

Postautor: CacholaPL » 18 sty 2015, 22:59

Spróbuj z systemem LOD
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
piter10p
Posty: 69
Rejestracja: 05 sie 2012, 20:48

Re: [newbie] Problem z obiektami

Postautor: piter10p » 21 sty 2015, 22:11

Zostaje tylko LoD. Ewentualnie można się pobawić z obiektami typu Occlude.
Obrazek


Wróć do „Ogólnie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość