Face- Prostokąty na Trojkąty

Ogólne dyskusje na temat Blender Game Engine.
Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Face- Prostokąty na Trojkąty

Postautor: Fyex » 27 paź 2014, 23:42

Cześć Cześć.
Mam pytanie, da się jakoś zamienić wszystkie łączenia w byle jakim obiekcie, by zamiast kwadratowych "face'ów" występowały trójkątne?

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Face- Prostokąty na Trojkąty

Postautor: araagon » 28 paź 2014, 0:01

Tak, skrót Ctrl+T w trybie edycji. Lub wpisz w menu spacji, convert quads to tris.
araagon

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Face- Prostokąty na Trojkąty

Postautor: Fyex » 28 paź 2014, 0:07

dziękuję Ci bardzo dobry człowieku :)

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Face- Prostokąty na Trojkąty

Postautor: araagon » 28 paź 2014, 8:47

Nie ma za co. Jak chcesz odwrotnie czyli trójkąty na quady to wciskasz alt+J w trybie edycji siatki.
araagon

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 155
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: Face- Prostokąty na Trojkąty

Postautor: szymon5596 » 30 paź 2014, 21:39

Ogólnie z tego co wiem nie robi się obiektów w trisach, bo potem to się i tak konwertuje po swojemu czy coś. ;)

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 663
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Face- Prostokąty na Trojkąty

Postautor: maniek » 19 lis 2014, 22:00

Dokładnie.. karta graficzna i tak przerabia face'y na trójkąty
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl


Wróć do „Ogólnie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość