Strona 2 z 2

Re: Platformówka ze smokiem

: 06 sty 2018, 20:27
autor: maniek
Nie wiem jak bardzo znasz BGE.. ale myślę, że warto posłuchać tym poradników i sporządzić taki dokument projektu.. jakbyś go udostępnił to wtedy byśmy powiedzieli Ci co w BGE dasz rade zrobić a czego nie da rady

Re: Platformówka ze smokiem

: 06 sty 2018, 21:20
autor: Ender
Nie będę kłamał nie znam, zastanawiam się czy mnie to nie przerośnie, ale trzeba w końcu się odważyć.
Masz na myśli taki bardziej projesjonalny gamedev dokument, określający wymagania systemowe, rozdzielczość, typ rozgrywki, ogólny wygląd (kamery, czcionki, typ grafiki, kolorystyka, silnik gry, język programowania itd.) Do tego rozpiskę kolejnych etapów pracy z projektem? No dobrze inne bardziej złożone projekty (niezrealizowane, bo pisze do szuflady) sobie tak rozpisałem (według mnie) spróbuję i wrzucę. Muszę przejrzeć propozycje, które zamieściłem w szkicu scenariusza i zastanowic się z czego zrezygnować, żeby na pierwszy raz zbyt nie skomplikować sobie sprawy.

PS. Urealniłem nieco scenariusz.

Dzięki za dotychczasowe wsparcie. 8-)

Re: Platformówka ze smokiem

: 06 sty 2018, 21:58
autor: maniek
Oczywiście zrobisz jak chcesz, ale biorąc do serca te dwa artykuły od tego powinieneś zacząć. Raz, że Tobie będzie łatwiej, dwa jak udostępnisz innym będzie łatwiej ocenić co chcesz uzyskać i wtedy pomóc