Zapadła Ciemność - Reallity Games

Masz pomysł na grę? Podziel się swoim natchnieniem, a może ktoś to wykorzysta.
Revizor
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 2014, 17:22

Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: Revizor » 10 cze 2014, 12:02

John i Anet lecą samolotem na wyspe, Samolot się rozbija na tej wsypie przetrwał tylko John, nikt więcej John musi walczyć o życie, gdy zobaczył krwiożercze istoty... wyspa to dzungla. Może nie rozpisałem za dużo się, lecz narazie uczę się... Pozdrawiam

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: CacholaPL » 10 cze 2014, 22:29

Screeny proszę :geek:
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: Woobuz » 11 cze 2014, 20:15

Kiedy to czytam, od razu przypomina mi się mój dawny zapał do tworzenia gier. Kiedyś chciałem się podzielić każdym drobnym pomysłem, ale jak wiadomo - samemu ciężko cokolwiek zrobić, jeżeli nie ma się doświadczenia. Zwykle takie pomysły były odrzucane przeze mnie od razu po rozpoczęciu prac - zwyczajnie nie wiedziałem jak to skonstruować, jak zacząć.

Dzięki społeczności Tromana nauczyłem się naprawdę dużo, ale i tak nie piszę już pomysłów - ze względu na to, iż i tak sam pomysł nie wystarczy. Trzeba do tego ludzi, trzeba wiedzieć z czym to się je, jak wszystko tworzyć.


Wracając do twojego pomysłu, koncepcja jest ciekawa, ale na sam początek spróbuj tworzyć coś drobnego, prostego. Ja na przykład kiedyś stworzyłem prosty pierwszoosobowy shooter - miałeś różdżkę, musiałeś strzelać do tarcz, aby odblokować drzwi. Dzięki tworzeniu czegoś takiego zyskasz doświadczenie.

Rzecz jasna nie zniechęcam Cię do dzielenia się pomysłami. Rób to, co uważasz za słuszne. Kto wie, może ci się poszczęści i ktoś pomoże ci przy jakimś projekcie :)

Pozdrawiam serdecznie.

LubuPL
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Aktyn
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2012, 14:10

Re: Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: Aktyn » 12 cze 2014, 20:25

Jak zapewne wielu z was zaczynałem od marzeń o wielkich grach z fabułą na wiele godzin gry i mnóstwem elementów w grze.
Tworzenie takich gier nie jest wcale trudne, mówiąc oczywiście o wykorzystaniu do tego gotowych silników jak BGE.
Nie jest trudne ale czasochłonne. Szczególnie gdy robi się to samemu, co staje się nieopłacalne, dobre do nauki co napisał powyżej Lubu, samospełnienia ale niestety tłumu w ten sposób nie zadowolisz.

I tu odniosę się też do tego co Lubu napisał o dzieleniu się pomysłami. Nie każdy potrafi tworzyć gry, ale każdy może wpaść na pomysł, który ma potencjał by powstała z niego gra znana na cały świat. Niekoniecznie pomysł na wielką grę dobry dla wielkich firm lub sporej grupy niezależnych twórców. Pomysły na proste gry które można włączyć zawsze i wszędzie na telefonie i cieszyć się prostym klikaniem. Tak jak wspomniałem nie każdy potrafi programować (na telefony z androidem dajmy na to), by móc wykorzystać swoje genialne pomysły. Zachęcam do dzielenia się tymi pomysłami z ludźmi, z którymi można wprowadzić plan w życie (na przykład ze mną :D ).

Autorowi tematu oczywiście życzę powodzenia i mam nadzieję, że po przeczytaniu tego nie będzie miał mętliku w głowie.
Rób co lubisz, ale zastanów się czy chcesz robić gry tylko dla siebie czy także dla innych?

Revizor
Posty: 3
Rejestracja: 31 maja 2014, 17:22

Re: Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: Revizor » 13 cze 2014, 14:56

Ja w przyszłości zamierzam tworzyć gry dla graczy nie dla siebie, mam 16 lat dopiero uczę się tworzyć gry. Dziękuje wam za wskazówki. Pozdrawiam :)

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: araagon » 13 cze 2014, 15:25

Moja rada to nie zniechęcać się, ale też nie porywać z "motyką na słońce". Zrób coś prostego, np fpsa gdzie będzie trzeba coś przesunąć włączyć i odkrywać następne levele. Najlepiej zaczynać od czegoś prostego i stopniowo zacznij brać się za poważniejszy projekt. Trzeba nie lada samozaparcia aby ukończyć grę samemu, zazwyczaj zapał mija gdy napotyka się poważniejszy problem, ja w takich momentach daje sobie parę dni na odpoczynek i znowu ze świeżym umysłem przystępuję do pracy.
araagon

Awatar użytkownika
pawianek
Posty: 61
Rejestracja: 03 sty 2013, 21:20

Re: Zapadła Ciemność - Reallity Games

Postautor: pawianek » 17 cze 2014, 21:30

Zgadzam się z przedmówcami. Najlepszym nauczycielem jest praktyka. Ja niby wcześniej umiałem blendera i pythona ale dopiero jak zacząłem pisać moją pierwszą grę zrozumiałem że wiedza to nie wszystko, teraz wiem na co zwracać uwagę jak konstruować programy aby można je było odpowiednio wykorzystać w grze, jak modelować postaci i świat gry, to wszystko jest bardzo ważne i nic cie tego nie nauczy tak jak praktyka. Początki jak zwykle najtrudniejsze ale najważniejsze żeby się nie zniechęcać potem jest już tylko łatwiej ;)
Jeśli zechcemy możemy stworzyć wiele wspaniałych i dobrych rzeczy :)


Wróć do „Pomysły na gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość