Filtry i Parralax mapping

Przydatne skrypty i dema technologiczne wraz z plikami źródłowymi. Wszystko co przydatne przy tworzeniu gier.
Dynamonowy
Posty: 41
Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:19

Filtry i Parralax mapping

Postautor: Dynamonowy » 11 maja 2014, 18:03

Ostatnio bawiłem się skryptami i udało mi się uzyskać powalający efekt ( przy pomocy zagranicznych blenderowiczów ;)) Zresztą sami zobaczcie:

Walnąłem parę screenów:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeżeli ktoś chce wiedzieć skąd wziąłem filtry to proszę :D

https://www.dropbox.com/sh/zcc58d2mmotw5oe/nhm5j-CChs

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Filtry i Parralax mapping

Postautor: Fyex » 11 maja 2014, 19:41

Mógł byś wytłumaczyć jak i gdzie to wpieprzyć ? Jestem zupełnie zielony pod względem skryptów i tp :C

Dynamonowy
Posty: 41
Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:19

Re: Filtry i Parralax mapping

Postautor: Dynamonowy » 11 maja 2014, 20:03

Jest filmik, który pomoże ci to wsadzić, nie musisz nic rozumieć z tego co mówi, wystarczy że będziesz się stosował tego co jest pokazane. Jednakże może być to dla ciebie z początku trudne, skoro nie miałeś styczności ze skryptami, nie zrażaj się, każdy tak zaczyna ;)

Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=VOftzRx2IX0&list=UUU969V_lgThZdaA9Rd0hmkw Ach... ten szwabski :D

Po za tym nie musisz się wcale martwić o skrypty, bo są przecież one już napisane :lol: Wystarczy, że stworzysz Plain Axes (SPACE>Add object menu>Add Empty) i tam wpakujesz wszystkie skrypty.

Jeżeli nadal będą jakieś niejasności to pisz, czego dokładnie nie kumasz.


Wróć do „Zasoby”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości